Letos je čas za trendovske avtomobile, še zlasti za majhne športne terence. Renault captur je mešanec med enoprostorcem, športnim terencem in klasičnim petvratnim avtom - je uporabnejši in za 1.400 evrov dražji clio.
Captur bo kupce lovil z vsestranskim značajem, hkrati pa bo skušal ujeti trend hitre rasti prodaje majhnih športnih terencev, ki so ta hip edini rastoči razred v Sloveniji in v Evropi.V grobem bi lahko rekli, da je captur napihnjen in povišan clio. Od njega je za šest centimetrov daljši, meri 4,12 metra. Ob tem je za osem centimetrov višji (od tal je oddaljen 20 centimetrov, štiri več kot 2008 in od tri do pet več kot chevrolet trax). Visok je 1,57 in širok 1,77 metra. V kabini ponuja več prostora v vse smeri. Na zadnji klopi je razdalja med hrbtiščem prednjega sedeža in začetka zadnje klopi 215 milimetrov, kar je podobno kot pri poslovni laguni.
Šibkih strojev ni
Pri tehniki je posebnost ta, da v ponudbi ni najšibkejših strojev, bencinskega 1,2 16V in dizelskega 1.5 DCi s 55 kilovati, saj se ne po besedah predstavnikov Renaulta ne bi dobro podala capturju, ki je za 150 kilogramov težji od clia.
Ostajajo le turbo motorji
Na vrhu bencinske ponudbe je 88 kilovatni bencinar 1.2 TCE, pod njim pa 0,9 litrski turbo bencinar ter 1,5 litrski turbodizel s 66 kilovati.
Vsestranski clio za 1.400 evrov doplačila
Cene so za natanko 1.400 evrov višje kot pri cliu oziroma 700 evrov višje kot pri cliu grandtour. To pomeni, da osnovni captur 0,9 TCE authentique stane 11.890 evrov, bolje opremljeni expression (ta ime serijsko klimo) pa 12.890 evrov. Za osnovnega dizla DCi 90 je potrebno odšteti 13.690 evrov, za najdražjega s samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama in opremo dynamique pa 17.690 evrov.
Še manj kot teden dni po predstavitvi peugeota 2008, je na naše ceste zapeljal še idejno in po zasnovi enak renault captur, ki si želi odrezati še večji delež tržne pogače. Peugeot cilja na 40, renault na 40 do 50 kupcev mesečno, letno bi jih torej rad omrežil 600.