Društvo razvijalcev iger Slovenije - Games Slovenia bo danes v Ljubljani organiziralo drugo slovensko konferenco za razvijalce digitalnih iger. Namen dogodka je združiti razvijalce, ekonomiste in ostale profesionalce s področja razvoja iger s ciljem, da se ti povežejo med seboj in da se izboljšajo pogoji razvijanja iger v Sloveniji.
Med predavatelji je med drugim ustanovitelj, glavni oblikovalec in kreativni direktor češkega studia Amanita Design Jakub Dvorsky. Amanita Design je češki neodvisen studio, najbolj poznan po pustolovskih igrah, kot so Machinarium, Botanicula in Samorost.Na konferenci bo tudi direktor studia Tricky Tribe Primož Strajnar. Gre za manjši studio, ki se osredotoča na izdelavo mobilnih iger, je razvidno s spletne strani dogodka.
Konferenco bo obogatil tudi razstavni del Indie Expo, ki bo domačim in tujim neodvisnim razvijalcem iger in njihovim studiom ponujal možnost, da se predstavijo obiskovalcem. Predstavljene igre se bodo potegovale za nagrado najboljše indie igre SGC 2016 po mnenju obiskovalcev.
Prva celodnevna konferenca s področja razvoja digitalnih iger je potekala lani, na njej je predavalo več kot 10 strokovnjakov s tega področja, devet studiov pa se je s svojimi igrami predstavilo več kot 240 obiskovalcem.
Društvo razvijalcev iger Slovenije - Games Slovenia - je neprofitna organizacija, ki povezuje in podpira slovenske razvijalce iger. Povezujejo strokovno skupnost in oblikujejo skupno točko za vse, ki so del industrije iger, kot tudi tiste, ki si to želijo postati. Društvo se je razvilo iz spletne skupnosti SloGameDev, aktivne od leta 2003.