hiša, stanovanje, nepremičnine Svet24.si

Pred sedmimi leti bi za obrok stanovanjskega ...

1732615102-37-1732614973235 Svet24.si

Bralna pismenost med Slovenci v upadu

172A2166 Necenzurirano

Padel je rekord: vila enega najbogatejših ...

1719258176-20240624205834-172a4914-1719258058596 Reporter.si

Urška Bačovnik Janša poje hvalnice svojemu ...

pogacar Ekipa

Pogačarjev UAE je zdaj popoln, Slovencu bo ...

ansambel-saša-avsenika - 1 Revija Stop

Avseniki iskreno: »V kombiju praktično živimo«

bakle ilirska portoroz Ekipa

Kaos v slovenskem prvenstvu: bakle so letele med ...

Zabavno San Francisco

Facebook v zadnjem četrtletju več kot podvojil dobiček

Piše: Radio Krka/STA

Čas objave:
02.02.2017 14:50

Ameriški spletni velikan Facebook je v zadnjem četrtletju lanskega leta ustvaril 3,7 milijarde dolarjev (3,4 milijarde evrov) dobička, kar je 2,1 milijarde dolarjev več kot v enakem obdobju leta 2015. Število uporabnikov družbenega omrežja se je povečalo za 17 odstotkov na 1,86 milijarde ljudi. Družba za bodoče napoveduje velike investicije.



Prihodki so v zadnjem četrtletju dosegli 8,6 milijarde dolarjev (7,88 milijarde evrov) in bili s tem za tri milijarde dolarjev višji kot v enakem obdobju 2015. Facebook je z rezultati presegel praktično vsa pričakovanja analitikov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Število uporabnikov, ki do svojega računa najmanj enkrat mesečno dostopajo prek mobilnih naprav, se je povečalo za 21 odstotkov na 1,74 milijarde. K skupnim prihodkom od oglaševanja so v zadnjem četrtletju 84 odstotkov prispevala sredstva iz naslova oglaševanja na mobilnih napravah.


Močno rast je Facebook zabeležil v Aziji in Indiji, medtem pa se še vedno trudi vstopiti na kitajski trg, kjer je njegova uporaba prepovedana. "Naša misija je povezati vse na svetu, kar bo dolgoročno težko doseči, če ne najdemo načina za služenje več kot milijardi ljudi na Kitajskem," je analitikom dejal ustanovitelj in prvi mož družbe Mark Zuckerberg.

Družba je sicer napovedala intenzivno investiranje, saj ji je "pravzaprav zmanjkalo prostora za oglaševanje".