Urad Vlade RS za komuniciranje bo v času dogodka »I FEEL SLOVENIA night« v Dallasu v duhu podpore mladim košarkarjem v četrtek, 6. aprila 2023, na košarkarskem igrišču Šolskega centra Novo mesto organiziral revijalno košarkarsko tekmo in košarkarske igre.
Slovenija se doma in v svetu predstavlja z nacionalno znamko I feel Slovenia, katere skrbnik je UKOM. Zgodba I feel Slovenia se vedno bolj povezuje tudi s slovenskim športom, saj so prav športniki tisti, ki prvi ponesejo ime Slovenije v svet. Njihovi uspehi so izjemno odmevni, zato so športniki (in tudi njihovi navijači) eden največjih ambasadorjev države v mednarodnem prostoru.
Urad Vlade RS za komuniciranje sodeluje pri promocijski kampanji za krepitev znamke I feel Slovenia s košarkarskim klubom Dallas Mavericks. V petek, 7. aprila, se bo Slovenija predstavila na košarkarski tekmi »I FEEL SLOVENIA night« v Dallasu, ko bo zaigral tudi Luka Dončić.
Poleg promocijskih aktivnosti v Dallasu, UKOM organizira tudi spremljevalni program v Sloveniji. Košarkarska igrišča, ki jih je podprl Goran Dragić, dajejo mladim košarkarjem boljše pogoje za redne treninge in spodbujajo mlade, da čim več prostega časa aktivno preživijo zunaj. UKOM bo organiziral dva dogodka, in sicer na košarkarskem igrišču v Novem mestu in Celju.
Košarkarski spremljevalni dogodek v Novem mestu bo v četrtek, 6. aprila, od 12. do 14. ure, na košarkarskem igrišču Šolskega centra Novo mesto. Mladi košarkarji KK Žoltasti Troti in košarkarice ŽKK Krka bodo imeli revijalno tekmo, sledile bodo košarkarske igre, v katerih bodo lahko sodelovali mladi obiskovalci. Svoje znanje o Luki Dončiću, košarki in športu nasploh pa bodo otroci pokazali v okviru nagradnih vprašanj. Nastopili bodo tudi plesalci Plesnega studia Novo mesto.
Dogodek, ki ga UKOM pripravlja v sodelovanju s Šolskim centrom Novo mesto, Mestno občino Novo mesto, Košarkarsko zvezo Slovenije, Ženskim košarkarskim klubom Krka in Košarkarskim klubom Žoltasti Troti, je namenjen mladim, še posebej osnovnošolcem.