V teh dneh so organizatorji 26. mednarodne kolesarske dirke Po Sloveniji, ki je letos potekala med 19. in 23. junijem, ko je pisana mednarodna kolesarska karavana prevozila nekaj več kot 800 kilometrov dolgo traso od Ljubljane do Novega mesta (in vmes obiskala še skupno 31 slovenskih občin), opravili še zadnje dejanje – temeljito analizo medijske pojavnosti dogodka ter nad rezultati izrazila posebno zadovoljstvo.
»Kljub temu, da letošnja dirka ni imela enakega leska kot lanskoletna, jubilejna, smo nad rezultati gledanosti, branosti ter odzivnosti kolesarskih navdušencev v Sloveniji in svetu, z letošnjim dogodkom lahko izredno zadovoljni. Neposrednemu prenosu dirke so na Eurosportu 1 letos namenili skoraj 11 ur programa, ponovitvam pa skoraj 30 ur programa, kar si je ogledalo 10,7 milijona ljudi po vsem svetu, to je za skoraj 15 odstotkov več kot lani. Na TV Slovenija 2 smo imeli skoraj 12 ur prenosa dirke ter 5, 5 ur ponovitev, dirko pa si je vsak dan v povprečju ogledalo okrog 70 tisoč slovenskih ljubiteljev kolesarstva, kar je za 30 odstotkov več kot lani« - ob pregledu analize poudarja predsednica organizacijskega odbora dirke in predsednica KK Adria Mobil, Mojca Novak.
»Zabeležili smo tudi preko 2400 objav v tiskanih in elektronskih medijih, bruto vrednost vseh teh objav pa je ocenjena na skoraj 35 milijonov evrov, kar je za več kot 70 odstotkov več kot lani«, - še poudarja Mojca Novak, ki meni, da so nad storjenim, videnim in doseženim vsekakor lahko zadovoljni tudi vsi sponzorji in partnerji dirke, od Telekoma Slovenije, Adrie Mobil in Fiata do Slovenske turistične organizacije in posameznih občin, ki so se letos kar vse po vrsti zelo izkazale z organizacijo posameznih etap dirke.
»Dejstvo je, da te analize medijske pojavnosti, ki jih sicer redno opravljamo in so tudi pomemben barometer naših aktivnosti za prihodnje sezone, ne vključujejo zakupa oglasnega prostora sponzorjev in partnerjev, vsekakor pa večkratno upravičujejo njihov vložek tako v samo organizacijo in izvedbo dogodka kot tudi v oglasne kampanje,« - dodaja tudi organizacijski direktor dirke Bogdan Fink, ki se tudi ob tej priložnosti zahvaljuje vsem, ki so bili tako ali drugače udeleženi v organizaciji in izvedbi tega dogodka.
Za visoko raven izvedbe je zaslužnih preko tisoč posameznikov, od tistih, ki so zadolženi, da sama dirka poteka na visokem profesionalnem nivoju in upraviči, med drugim, tudi visoko kategorizacijo dirke (slednja namreč od letos sodi v tki. H.C. kategorijo, to je pod sam vrh svetovne serije) do tistih, ki že mesece - če ne že celo leto prej, snujejo in organizirajo dogodke ob sami progi. Slednji celotno dogajanje popestrijo in v nekaj junijskih dneh Slovenijo dobesedno spremenijo v izjemno zanimivo, vsekakor zelo zeleno in privlačno turistično razglednico, s katero se ponosno predstavljamo svetu.
Dodati kaže, da vsako leto izjemno raste tudi število tistih, ki dirko spremljajo preko internetnih kanalov - uradno spletno stran dirke je letos obiskalo 100 tisoč ljudi. Zainteresirana javnost je dirko spremljala oziroma se na njo odzivala tudi preko vseh družbenih platform, in tudi tam številke dosegajo na stotine tisoče klikov. Za popularizacijo pa poskrbijo tudi sami udeleženci dirke z milijonsko bazo svojih sledilcev povsod po svetu, kar je odlična popotnica tudi za naprej.