MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

turist_2 Svet24.si

Turist v Hitlerjevem rajhu

jaroslav haščak Necenzurirano

Bobinac, Smrekar in Mijatović prodajajo Športno ...

upravna enota tobacna sr Reporter.si

Tobačna je zlata jama za tega bogatega Slovenca: ...

doncic Ekipa

Dončić je tako odgovoril vsem kritikom, ki ga ...

Avstralski načrt predstavlja eno najstrožjih Revija Stop

Družabna omrežja samo za starejše od 16 let!

gios bicevskis 24 af Ekipa

Igralca Olimpijinega tekmeca ustrelil oče, znane ...

Po Sloveniji 2021 Ljubljana

Dirka po Sloveniji za navduševanje tujih in domačih turistov

Piše: STA

Čas objave:
10.06.2021 08:31

Kolesarsko dirko Po Sloveniji, ki se je začela v sredo, prenašata tako televizijska mreža Eurosport kot domača RTV Slovenija. Na Slovenski turistični organizaciji (STO) upajo, da bodo s pomočjo dirke in spremljajočih promocijskih aktivnosti za dopustovanje v Sloveniji navdušili tako tuje kot domače turiste.

Dirka po Sloveniji je eden najbolj odmevnih športnih dogodkov pri nas, poudarja direktorica STO Maja Pak. Nacionalna turistična organizacija pri dirki sodeluje četrto leto zapored, in sicer pri njenem prenosu na Eurosportu.

"Gre za res veliko priložnost za povečanje prepoznavnosti Slovenije kot zelene, raznolike destinacije ljubiteljem aktivnega oddiha, zlasti kolesarjenja. Dirko in lepote Slovenije na trasi, dolgi 803 kilometre, si bo preko 10-urnega prenosa ogledalo 18 milijonov ljudi v 120 državah," je v izjavi za STA poudarila Pakova.

Dodatno bodo na STO vidnost Slovenije zagotovili z oglaševanjem na Eurosportu v juniju in juliju. "Gre za preko 230 30-sekundnih videospotov Slovenije in destinacij, ki gostijo začetek in cilj posameznih etap," je povedala Pakova.


Dirka bo prenašana tudi na spletni strani Eurosporta, kjer si jo bo ogledalo okoli 2,7 milijona gledalcev.

"Zelo pomembno je, da dirko prenaša tudi RTV Slovenija, saj želimo tudi domače turiste navdušiti za aktivne počitnice v Sloveniji, hkrati pa poudariti pomen trajnostne mobilnosti in aktivnega življenjskega sloga," je še izpostavila direktorica STO.

Posebej veliko pozornost medijev in kolesarskih navdušencev dirki po Sloveniji gre pričakovati zaradi kolesarskega asa Tadeja Pogačarja, ki je tudi ambasador slovenskega turizma. Z njim so na STO posneli tudi poseben video, s katerim vabijo k odkrivanju aktivnih doživetij naše dežele. "Z našimi vrhunskimi športniki so promocijski projekti še toliko bolj učinkoviti," je dejala Pakova.

Spomnila je še, da je dirka po Sloveniji je eden največjih promocijskih projektov, tako velike projekte pa je mogoče izpeljati le z odličnim sodelovanjem. Tako je izpostavila vlogo destinacij, partnerjev in organizatorjev dirke pri skupnem uspehu projekta.

Direktorica STO Maja Pak

O udeležbi Tadeja Pogačarja na dirki Po Sloveniji


Direktorica STO Maja Pak

O pomenu kolesarske dirke Po Sloveniji za promocijo Slovenije in njene turistične ponudbe