Novo mesto je minuli petek uradno dobilo novo brv v Irči vasi. Otvoritev je Mestna občina Novo mesto pospremila z bogatim spremljevalnim programom, slavnostni govornik pa je bil Marjan Pipenbaher, čigar podjetji Ponting inženirski biro in Pipenbaher inženirji so zasnovali most.
Naložbo, ki je skupaj z davkom stala nekaj manj kot 2,8 milijona evrov, sta s skupaj z nekaj manj kot 880.000 evri podprla Evropski kohezijski sklad in država. Preostanek potrebnih sredstev je zagotovila Mestna občina Novo mesto.
Most je dolg 120 metrov, z minimalnim posegom v naravo pa je povezal rečna bregova Krke in hkrati pomembna mestna predela: eno največjih stanovanjskih sosesk na Drski in Brodu na desnem rečnem bregu in razvijajoče se bršljinsko zaledje s Češčo vasjo, Podbreznikom in Olimpijskim centrom Novo mesto na levem.
Most se ob rednem vodostaju dviguje približno 11 metrov nad gladino Krke in jo premošča v enem zamahu, kar je sicer posledica tehnologije prednapete armirano-betonske konstrukcije, sestavljene iz 46 elementov. Njegova arhitekturna zasnova pa je zato edinstvena v radiju 500 kilometrov. Najnižja točka mostu je približno štiri metre nad gladino stoletnih voda.
Brv v Irči vasi in brv Loka-Kandija je zasnoval priznani projektant Pipenbaher. Tema mostovoma naj bi se v Novem mestu v prihodnjih letih pridružile še štiri njegove mostne konstrukcije: ločena mostova za motorni promet in pešce oz. kolesarje na načrtovani novomeški vzhodni obvoznici in hkrati prvem delu južnega kraka ceste tretje razvojne osi v Ločni in podobna ločena mostova na načrtovani mestni zahodni obvoznici v Srebrničah. V Novem mestu naj bi tako stalo skupaj šest Pipenbaherjevih stvaritev.