Slovenija se doma in v svetu predstavlja z nacionalno znamko I feel Slovenia, katere skrbnik je UKOM. Zgodba I feel Slovenia se vedno bolj povezuje tudi s slovenskim športom, saj so prav športniki tisti, ki prvi ponesejo ime Slovenije v svet. Njihovi uspehi so izjemno odmevni, zato so športniki (in tudi njihovi navijači) eden največjih ambasadorjev države v mednarodnem prostoru.
Urad Vlade RS za komuniciranje sodeluje pri promocijski kampanji za krepitev znamke I feel Slovenia s košarkarskim klubom Dallas Mavericks. V petek, 7. aprila 2023, se bo Slovenija predstavila na košarkarski tekmi »I FEEL SLOVENIA night« v Dallasu, ko bo zaigral tudi Luka Dončić.
Poleg promocijskih aktivnosti v Dallasu, UKOM organizira tudi spremljevalni program v Sloveniji. Košarkarska igrišča, ki jih je podprl Goran Dragić, podprto s strani kluba Dallas Mavericks, dajejo mladim košarkarjem boljše pogoje za redne treninge in spodbujajo mlade, da čim več prostega časa aktivno preživijo zunaj. UKOM bo organiziral dva dogodka, in sicer na košarkarskem igrišču v Novem mestu in Celju.
Košarkarski spremljevalni dogodek v Novem mestu bo v četrtek, 6. aprila od 12. do 14. ure, na košarkarskem igrišču Šolskega centra Novo mesto. Mladi košarkarji KK Žoltasti Troti bodo imeli revijalno tekmo, sledile bodo košarkarske igre, v katerih bodo lahko sodelovali mladi obiskovalci. Svoje znanje o Luki Dončiću, košarki in športu nasploh pa bodo otroci pokazali v okviru nagradnih vprašanj. Nastopili bodo tudi plesalci Plesnega studia Novo mesto.
Medobčinsko redarstvo je v tednu od 20. do 26. marca izvajalo meritve hitrosti na območju mestnega jedra, kjer imajo pešci prednost pred ostalimi udeleženci v prometu. Prekoračitev hitrosti je bilo 48, povprečna hitrost prekoračitev pa je bila 31 km/h.
Meritve so izvajali na Kandijskem mostu in Rozmanovi ulici, v prihodnje pa bodo o upoštevanju omejitev hitrosti tudi dodatno osveščali.