V tokratni oddaji smo govorili o novem mostu zahodne novomeške obvoznice in izgradnji manjkajočega pločnika na Ratežu.
Zbornica za arhitekturo in prostor Slovenije je objavila zmagovalno natečajno rešitev cestnega mostu čez reko Krko na načrtovani zahodni obvozni cesti Novega mesta in s tem prvič razkrila njegovo bodočo podobo. Najustreznejšo arhitekturno rešitev mostu, ki bo povezoval desni rečni breg med Brodom in Srebrničami z levim bregom Krke med Grobljami in Češčo vasjo, je zasnoval Marjan Pipenbaher s široko ekipo strokovnjakov, v ideji pa predvidel gradnjo mostu brez opornikov v reki, ločene površine za ranljivejše udeležence v prometu in najvišjo mero ohranjanja obstoječe vegetacije. Motorni promet bo tako potekal po nizkem betonskem mostu z masivno podobo, pod njim pa se bo razpenjala ločena brv za pešce in kolesarje. V naslednjem koraku izgradnje mostu zahodne novomeške obvoznice sledi izdelava projektne dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja, k temu pa bo pristopila investitorica projekta Direkcija RS za infrastrukturo.
Župan Mestne občine Novo mesto Gregor Macedoni in direktor izbranega izvajalca BGP gradnje Danijel Špingler sta na Ratežu podpisala pogodbo za izgradnjo 131 metrov manjkajočega pločnika ob regionalni cesti skozi Ratež. Projekt vključuje tudi vzpostavitev primernega odvodnjavanja cestišča, dela v vrednosti dobrih 97 tisoč evrov, ki jih bomo v celoti zagotovili na Mestni občini Novo mesto, pa bodo zaključena do konca leta. Ob regionalni cesti skozi Ratež se bo v prihodnje urejala tudi cestna razsvetljava, načrtovan pa je še obsežnejši projekt razširitve križišča pri Gostilni Vovko in njegova preureditev v krožišče. Investicijo bo vodila Direkcija RS za infrastrukturo, v naslednji fazi projekta sledi naročilo projektiranja krožnega križišča na podlagi že usklajene idejne rešitve.