profimedia-0890402276 Svet24.si

Štiriletni deček se je izmuznil mami in utopil v...

policija hrvaska Svet24.si

Iz reke potegnili truplo mladega moškega, ovito ...

935220_081-kompas Necenzurirano

Kako sklad iz davčne oaze finančno izčrpava ...

dejan-steinbuch Reporter.si

Janša v zapor, pada vlada in sekta patra Rupnika ...

andy bara dani olmo Ekipa

Policija ga išče zaradi eksplozije pred hišo ...

IMG_0362 Njena.si

Žana Vidmar je z nami delila dragocene družinske...

Bolečine v kolenu Svet24.si

Pogosta bolečina, ki je ne smete ignorirati

Novice

Zmagala je ideja »Ležalka za na plažo«

Piše: Javno podjetje Komunala Brežice

Čas objave:
12.02.2018 10:53

V Javnem podjetju Komunala Brežice se zavedajo, kako pomembno je ozaveščanje uporabnikov o omejenosti naravnih virov ter spodbujanje trajnostnega razvoja in ponovne uporabe, zato so izvedli javni natečaj »Odpadno je prodajno«. S tem so želeli spodbuditi posameznike k premisleku, kaj uporabnega in hkrati tržno zanimivega bi lahko naredili iz odpadkov.

Na natečaj so se s svojimi idejami prijavili inovativni ustvarjalci, strokovna komisija pa je pri ocenjevanju prijavljenih del upoštevala izvirnost predloga, tržno uporabnost ter kako celovito in vsebinsko naravnano je bilo delo. V naštetem jih je najbolj prepričal projekt Romane Srpčič iz Brežic, ki je na natečaju sodelovala s predlogom »Ležalka za na plažo«. Zmagovalka je za nagrado prejela darilni bon v vrednosti 250 evrov, v Komunali Brežice pa upajo, da bo natečaj tudi v nadaljnje ljudi spodbudil k iskanju idej, kako je lahko odpadno tudi prodajno.

Komunala Brežice upravlja sedem javnih vodovodnih sistemov, tri kanalizacijske sisteme, občinske in zasebne večstanovanjske objekte ter poslovne prostore, 182 ekoloških otokov za ločeno zbiranje odpadkov, pokopališče in tržnico v Brežicah. V prvi vrsti je inovativno, družbeno odgovorno in okolju prijazno podjetje.

Natečaj »Odpadno je prodajno« je le eden od številnih projektov, s katerim širijo svoje poslanstvo o zagotavljanju kakovostnega bivanja v zdravem in čistem okolju. Zelo odmevne so tudi njihove akcije »Plastična vrečka si ne zasluži všečka«, »Zdravo – bolj zdravo – voda iz pipe«, »Prinesi – odnesi« in »Za čisto okolje vozim na jedilno olje«.