sveča, prometna nesreča Svet24.si

Nikola dveletnega sina vzel iz vrtca in skupaj z ...

omrežnina, elektrika, števec, stroški Svet24.si

Če ne bo šlo preko trajnika, sledita decembra ...

jaroslav haščak Necenzurirano

Bobinac, Smrekar in Mijatović prodajajo Športno ...

upravna enota tobacna sr Reporter.si

Tobačna je zlata jama za tega bogatega Slovenca: ...

tyson paul Ekipa

Drama že na tehtanju: Mike Tyson udaril Paula, ...

Chris Martin ima nenavaden ritual Revija Stop

Nenavaden ritual pevca Coldplayjev

benjamin sesko tv2 norvezani Ekipa

Bizarno in nespoštljivo do Šeška: glejte, kaj ...

Novice

»Vidno ima vedno prav« za večjo vidnost najranljivejših udeležencev v prometu

Piše: oglasno sporočilo

Čas objave:
15.12.2021 09:57

Zavarovalnica Generali je v Ljubljani naredila nov korak za varnost in predvsem vidnost najranljivejših udeležencev v prometu – pešcev, otrok in kolesarjev. Z domiselno svetlobno 3D-zebro, ki se prižge, ko se pešci ali kolesarji približajo njihovemu obcestnemu plakatu na pločniku, jih opozarjajo, kako pomembno je, da so še posebej pozimi v prometu dobro vidni.

Zavarovalnica Generali je septembra v okviru akcije Varno ima vedno prav v Ljubljani, na Ptuju in Velenju skupaj z Zavodom Varna pot in omenjenimi občinami na območjih umirjenega prometa že postavila prve 3D-zebre v Sloveniji – domiselne prehode za pešce, ki s 3D-iluzijo voznikom prikažejo cestno oviro, zaradi katere upočasnijo. Projektu se je pridružil tudi raper Trkaj, ki s himno Varno prav opozarja na pomen zbranosti in previdnosti v prometu.

Ozaveščanje za večjo varnost pešcev in kolesarjev v krajših zimskih dneh
Najranljivejše udeležence v prometu – pešce, otroke in kolesarje – je v temi težko opaziti, če ne upoštevajo varnostnih priporočil. Zato je Generali prav te dni začel z akcijo ozaveščanja Vidno ima vedno prav, v okviru katere so že v Ljubljani, v prihodnjih dneh pa jih bodo še v nekaterih slovenskih mestih, postavili plakate s sporočilom Vidno ima vedno prav.
To pa še ni vse: ko se pešci ali kolesarji približajo plakatu, se na pločniku osvetli prehod za pešce in jih opozori, kako pomembna je vidnost.

svetlobna-3d-zebra
Svetlobna 3D zebra
Generali


Še več koristnih vsebin za pešce, kolesarje in najmlajše udeležence v prometu, da bodo bolje vidni v prometu in s tem poskrbeli za večjo varnost, so pripravili na spletni strani, kjer lahko preverijo svoje znanje o vidnosti v prometu. Da bo akcija Vidno ima vedno prav dosegla še več ljudi, pa jo spremlja tudi atraktivna nagradna igra.

svetlobna-3d-zebra
Svetlobna 3D zebra
Generali


GENERALI, d. d., ki je v Sloveniji prisotna od leta 1997, je vodilna mednarodna zavarovalnica v Sloveniji in del Skupine Generali. Skupina Generali je eden največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. Ustanovljena je bila leta 1831, prisotna je v 50 državah sveta, s skupnim prihodkom od premij, ki je leta 2020 presegel 70,7 milijard evrov. S skoraj 72.000 zaposlenimi po vsem svetu in 65,9 milijoni strank ima Skupina vodilni položaj v Evropi in vedno bolj pomembno pozicijo na trgih Azije in Latinske Amerike. V Avstriji, Srednji in Vzhodni Evropi ter Rusiji Skupina deluje preko svoje regionalne pisarne v Pragi. V 13 državah je ena izmed treh glavnih zavarovalnic. Ob zavezi k trajnostnemu delovanju, je Generalijeva ambicija postati vseživljenjski partner svojim strankam, ki ponuja inovativne in prilagojene rešitve v edinstveni distribucijski mreži.