Zavarovalnica Generali je v Ljubljani naredila nov korak za varnost in predvsem vidnost najranljivejših udeležencev v prometu – pešcev, otrok in kolesarjev. Z domiselno svetlobno 3D-zebro, ki se prižge, ko se pešci ali kolesarji približajo njihovemu obcestnemu plakatu na pločniku, jih opozarjajo, kako pomembno je, da so še posebej pozimi v prometu dobro vidni.
Zavarovalnica Generali je septembra v okviru akcije Varno ima vedno prav v Ljubljani, na Ptuju in Velenju skupaj z Zavodom Varna pot in omenjenimi občinami na območjih umirjenega prometa že postavila prve 3D-zebre v Sloveniji – domiselne prehode za pešce, ki s 3D-iluzijo voznikom prikažejo cestno oviro, zaradi katere upočasnijo. Projektu se je pridružil tudi raper Trkaj, ki s himno Varno prav opozarja na pomen zbranosti in previdnosti v prometu.
Ozaveščanje za večjo varnost pešcev in kolesarjev v krajših zimskih dneh
Najranljivejše udeležence v prometu – pešce, otroke in kolesarje – je v temi težko opaziti, če ne upoštevajo varnostnih priporočil. Zato je Generali prav te dni začel z akcijo ozaveščanja Vidno ima vedno prav, v okviru katere so že v Ljubljani, v prihodnjih dneh pa jih bodo še v nekaterih slovenskih mestih, postavili plakate s sporočilom Vidno ima vedno prav.
To pa še ni vse: ko se pešci ali kolesarji približajo plakatu, se na pločniku osvetli prehod za pešce in jih opozori, kako pomembna je vidnost.
Še več koristnih vsebin za pešce, kolesarje in najmlajše udeležence v prometu, da bodo bolje vidni v prometu in s tem poskrbeli za večjo varnost, so pripravili na spletni strani, kjer lahko preverijo svoje znanje o vidnosti v prometu. Da bo akcija Vidno ima vedno prav dosegla še več ljudi, pa jo spremlja tudi atraktivna nagradna igra.
GENERALI, d. d., ki je v Sloveniji prisotna od leta 1997, je vodilna mednarodna zavarovalnica v Sloveniji in del Skupine Generali. Skupina Generali je eden največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. Ustanovljena je bila leta 1831, prisotna je v 50 državah sveta, s skupnim prihodkom od premij, ki je leta 2020 presegel 70,7 milijard evrov. S skoraj 72.000 zaposlenimi po vsem svetu in 65,9 milijoni strank ima Skupina vodilni položaj v Evropi in vedno bolj pomembno pozicijo na trgih Azije in Latinske Amerike. V Avstriji, Srednji in Vzhodni Evropi ter Rusiji Skupina deluje preko svoje regionalne pisarne v Pragi. V 13 državah je ena izmed treh glavnih zavarovalnic. Ob zavezi k trajnostnemu delovanju, je Generalijeva ambicija postati vseživljenjski partner svojim strankam, ki ponuja inovativne in prilagojene rešitve v edinstveni distribucijski mreži.