Bršljin je v zadnjih 20 letih postal trgovski del Novega mesta. Zrasle so številne trgovine, na dobrem kilometru pa je kar pet bencinskih servisov. Krajani so pripravili zbor in pristojne z občine opozorili, naj jih pred novimi projekti bolj upoštevajo.
Prebivalci so izpostavili številne pomankljivosti pristojnih z občine, ki so se odločili za rekonstrukcijo Ljubljanske ceste. Očitki so leteli na nesodelovanje strokovnih služb s krajani. Slednji so želeli še pred izvedbo projektov sodelovati oz. da bi upoštevali njihova mnenja pri realizaciji projektov.Krajani so opozorili na projekte, ki še vedno niso izpeljani, ne glede, da so se sprejemali in potrjevali že pred leti. Opozorili so na izredno obremenjene in dotrajane ceste, kot so Bršljinska, Straška, pa neurejen pločnik na Mirnopeški in Medičevi. Slednja je še posbej problematična, saj je bila še pred leti označena z znakom o prepovedi tovornega prometa. V zadnjih nekaj letih pa ima ob tej cesti svojo »garažo« avtobusno – prevozniško podjetje, ki sodeluje z občino. Prav tako je nekdo odstranil znak o prepovedi prometa.
Krajani so izpostavili varnost pešcev, za katere je slabo poskrbljeno v naselju Ceste Brigad in V Brezov log. Pločnika ni. Prav tako uvoz s Ceste Brigada na novomeško severno obvoznico je izredno nevaren.
Zbora se je udeležil tudi župan Alojzij Muhič, pa Jože Kobe, vodja Urada za gospodarske javne službe, okolje in promet in Alenka Muhič, vodja urada za razvoj in investicije. Na zboru je bil tudi Borut Novak, direktor občinske uprave.
Krajani so opozorili na številne pomankljivosti, ki pa so jih predstavniki občine sprejeli in jih bodo obravnavali.