Dela na nadgradnji železniške postaje Grosuplje se nadaljujejo z veliko intenzivnostjo.
Medtem ko se je maja lani območje železniške postaje spremenilo v veliko gradbišče, ko je bil dne 25. junija porušen stari nadvoz Motvoz, 15. oktobra pa položen temeljni kamen za izgradnjo novega nadvoza Taborska, smo v začetku decembra že lahko videli zasnovo novega nadvoza. 4. in 5. decembra se je namreč izdelala podporna nosilna konstrukcija opaža za prekladno konstrukcijo nadvoza, ki ji je še v istem mesecu sledila tudi izvedba opaža za prekladno konstrukcijo nadvoza.
S pričetkom letošnjega leta so se nato pričela železokrivska dela in polaganje armature za prekladno konstrukcijo nadvoza. Temu pa je, 18. januarja, sledilo betoniranje mostne konstrukcije in samo za ploščo se je potrebovalo kar 250 m3 betona.
Tako so ob pogledu na fotografije, ki jih je Brane Petrovič posnel v dneh od 5. do 8. februarja 2022, že položeni granitni robniki na podpornih konstrukcijah nadvoza in na eni od njih že zmontirana tudi ograja, prav tako lahko vidimo, da se že izvaja tudi oblaganje brežin s kamnito oblogo.
Prav v teh dneh pa je potekala tudi prestavitev tirov, izvedena je bila kompletna zamenjava tirnic, v dolžini cca. 500 m, vse od železniške postaje do prehoda pri mizarstvu Jošt.
Sicer je na območju železniške postaje zgrajen tudi že velik del novega podhoda, ki bo povezoval posamezne perone. Prav tako je že urejen prvi od dveh novih otočnih peronov, z že postavljeno nadstrešnico. Kar zadeva samo postajno poslopje, dela trenutno potekajo v njegovi notranjosti.
Lepo pa poteka tudi gradnja manjšega podhoda, ki bo s centrom mesta povezoval naselje Sončni dvori. Betonska konstrukcija je bila končana že konec leta, podhod pa bo predvidoma odprt konec meseca marca, izvesti je potrebno še navezavo obeh stopnišč na obstoječo infrastrukturo za pešce, tako na Industrijsko kot na Kadunčevo cesto.