MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

Simon Popek, Miša Molk Svet24.si

Ljubitelji filmov spet prišli na svoj račun

Boris Kupec 2022 Necenzurirano

Po našem razkritju razveljavili 30-milijonski ...

dzani stojakovic novo mesto rom Reporter.si

V Novem mestu se hvalijo: To je Rom Đani, ki hodi...

dragic greice Ekipa

Do konca življenja oboževalka Slovenije, ...

Avstralski načrt predstavlja eno najstrožjih Revija Stop

Družabna omrežja samo za starejše od 16 let!

gios bicevskis 24 af Ekipa

Igralca Olimpijinega tekmeca ustrelil oče, znane ...

Novice Novo mesto

V Revozu naj bi bilo konec negotovosti glede prihodnosti tovarne

Piše: STA

Čas objave:
22.11.2022 12:55

V novomeškem Revozu, kjer so bili zaradi neredne dobave elektronskih sestavnih delov, ki jih vgrajujejo v Renaultova vozila, v začetku marca primorani preiti na zgolj eno proizvodno izmeno in odpustiti več sto delavcev, naj bi bilo konec negotovosti glede prihodnosti. Renault je namreč to novomeško tovarno uvrstil v svoje razvojne načrte.

V Revozu so danes za STA potrdili poročanje nekaterih slovenskih medijev, da je njihova tovarna skupaj s še 13 tovarnami za sestavo vozil postala del ene od petih novih Renaultovih entitet.

Gre za entiteto Power oz. Moč, ki obsega tradicionalno osnovno dejavnost Renaultove skupine - Renault Group in bo še naprej razvijala inovativna termična in hibridna vozila z nizkimi emisijami pod okriljem znamk Renault, Dacia in Renault LCV.

Da načrtuje nadaljevanje proizvodnje v Revozu, je francoski avtomobilski velikan že seznanil tudi slovensko vlado, je za Delovo Sobotno prilogo povedal gospodarski minister Matjaž Han. V zvezi z Renaultovimi nameni je dejal, da se bodo usmerili v proizvodnjo električnih avtomobilov.


"Mi moramo znotraj tega najti priložnosti tako za Revoz kot za celotno avtomobilsko industrijo in naše razvojne institucije. Ne zanima nas le proizvodnja, ampak tudi več slovenskega znanja in inovacij v avtomobilih," je podčrtal.

V Revozu sicer po končanju projekta Edison, v okviru katerega so izdelovali avtomobilski model Smart Forfour, izdelujejo oz. sestavljajo še tri Renaultove avtomobilske modele: Twingo, električni Twingo in Clio. Od marca dalje - kar je med drugim tudi posledica zaključka projekta Smart - obratujejo v eni izmeni, dnevno pa naj bi izdelali do 330 vozil.

Glede aktualnih razmer so takrat navedli, da se avtomobilska skupina Renault in z njo tudi Revoz še vedno soočata z velikimi težavami na področju oskrbe z elektronskimi deli. Poslovanje je zaradi tega oteženo, veliko pa je prilagajanja in sprememb proizvodnih načrtov.

Po podatkih družbe so do marca letos odpustili približno 350 proizvodnih delavcev. Preostalih približno 100 naj bi jih postopno odšlo do konca leta, ko naj bi Revoz, ki je imel konec februarja zaposlenih skupaj približno 2100 ljudi, skupaj zaposloval še okoli 1600 ljudi.