V novomeškem Revozu so po tradicionalnem prazničnem kolektivnem dopustu, na katerega so se odpravili po dopoldanski izmeni 29. decembra, začeli polno proizvodnjo. Postopno so jo začeli zaganjati nekaj dni po novem letu, davi pa se je na delo vrnilo celotno podjetje. S tako zastavljenim dopustom so zagotovili za lani dogovorjeno količino vozil.
Iz Revoza so za STA sporočili, da ob koncu preteklega leta niso imeli kolektivnega dopusta med božičem in novim letom, pač pa prvi teden januarja, ko so v tovarni izvajali določena naložbeno-vzdrževalna dela.
Dodali so, da dnevno v treh izmenah izdelajo približno 950 vozil, z navedeno količino pa naj bi nadaljevali tudi letos.
Revozov sindikalist Slavko Pungeršič je za STA povedal, da se je Revozovo vodstvo za kolektivni dopust po novem letu odločilo, da bi zagotovili dogovorjene letne količine izdelanih vozil.
V tej novomeški družbi so na decembrski novinarski konferenci povedali, da naj bi do konca preteklega leta izdelali nekaj več kot 190.000 vozil, od teh približno dve petini modela clio, 30 odstotkov modela twingo in 30 odstotkov modela smart.
Glede načrtov so navedli, da tudi letos načrtujejo visoko raven proizvodnje, da bodo obdržali tri polne izmene in da naj bi konec leta presegli dozdajšnji proizvodni rekord in se s tem približali svoji največji letni zmogljivosti, ki znaša 220.000 vozil. Sicer pa si v Revozu obetajo, da bi lahko polno nočno izmeno obdržali še daljše obdobje.
V Revozu so sicer junija lani začeli polno serijsko proizvodnjo clia 4, hkrati izdelujejo še osebni vozili twingo in smart forfour. Skupaj z agencijskimi delavci zaposlujejo približno 3400 ljudi.
V novomeškem Revozu so avtomobilski model clio v njegovi starejši izpeljanki navsezadnje že izdelovali med letoma 1993 in 2015. Zadnji primerek Renaultovega clia 2 so izdelali konec aprila 2015, skupaj pa so izdelali skoraj poldrugi milijon teh osebnih vozil.