MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

Simon Popek, Miša Molk Svet24.si

Ljubitelji filmov spet prišli na svoj račun

joc pececnik mv Necenzurirano

Joc Pečečnik se bo s šiviljami boril za denar ...

dzani stojakovic novo mesto rom Reporter.si

V Novem mestu se hvalijo: To je Rom Đani, ki hodi...

dragic greice Ekipa

Do konca življenja oboževalka Slovenije, ...

gaslighting Njena.si

Gaslighting: Manipulator žrtev prepriča, da je ...

pogacar Ekipa

Ko sem videl, kako se Pogačar obnaša ... Bil mu ...

Novice Krško

AVDIO: V Krškem dokončali in odprli mestno obvoznico

Piše: STA

Čas objave:
16.12.2019 14:10

V Krškem, kjer so februarja sprostili promet po novem savskem mostu, ki so ga postavili med gradnjo tamkajšnje mestne obvoznice, so danes odprli še zadnji oz. južni krak te obvoznice s krožiščem na desnem bregu Save pri Žadovinku. Odprtja se je udeležila ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek. Celotna obvoznica je stala 18 milijonov evrov.

Bratuškova je navedla, da je gradnja celotnega južnega dela krške obvoznice stala približno 14,5 milijona evrov, krška občina pa je pri celotni naložbi prispevala nekaj več kot tri milijone evrov oz. zagotovila je denar za ureditev pločnikov, razsvetljave in druge infrastrukture. Za danes odprti južni krak krške obvoznice pri Žadovinku so sicer odšteli 6,3 milijona evrov.

Omenjeni zadnji del naložbe je obsegal gradnjo cestišča in krožišča, gradnjo kolesarske steze in površin za pešce, večnamenske poti in servisne ceste za dostop do bližnje plinske postaje. Uredili so tudi cestno razsvetljavo, komunalne vode in krajinsko podobo.

Bratuškova je poudarila, da je krška obvoznica dokaz, da se v Ljubljani zavedajo, da Slovenija ni samo Ljubljana in da morajo za prometno infrastrukturo poskrbeti po vsej državi.

Celotno približno petkilometrsko krško obvoznico so sicer začeli graditi leta 2007. Zanjo so zagotovili približno 10 milijonov evrov evropske denarne podpore, je še dejala ministrica.

Krško obvoznico so sicer gradili po delih, celotna naložba je obsegala gradnjo savskega mostu pri hidroelektrarni Krško, severni del obvoznice ob železnici do tovarne Vipap, gradnjo dodatnega južnega oz. tretjega mosta prek Save in južnega cestnega kraka proti Žadovinku.

Krški župan Miran Stanko je krško obvoznico označil za krški projekt desetletja ali celo več zadnjih desetletij. Opozoril je, da so s končanjem celotne naložbe oz. obvoznice razbremenili krško mestno jedro in tranzitni promet, ki dnevno dosega 10.000 vozil različnih kategorij, z glavne posavske prometnice proti Celju preusmerili na novo mestno obvoznico.

Ker je navedeni gost promet dodobra poškodoval dozdajšnjo krško južno vpadnico oz. Cesto krških žrtev od osrednjega savskega mosta do nakupovalnega središča pri Žadovinku, je po končanju projekta mestne obvoznice napovedal njeno prenovo.

Nova cestna pridobitev sicer Krčanom odpira možnost nadaljnjega razvoja. "Odpira se nov list v zgodovini cestnega prometa v Krškem," je še povzel Stanko.

Ministrica Alenka Bratušek o krški obvoznici


Župan Občine Krško Miran Stanko o krški obvoznici