Prva podjetniška šola za mlade, ki jo je Podjetniški inkubator Bela krajina izvedel v sodelovanju s podjetjem Beti Textile Industry, je uspešno zaključena.
Sedem udeležencev programa je v prvem tednu julija obiskalo podjetje Beti, kjer so se seznanili s proizvodnim procesom, raziskali različne poslovne modele, razvili nov dizajn za upciklirane nogavice in posneli svoj prvi prodajni TikTok video. Izhodišče za nadgrajene nogavice je bila belokranjska dediščina in nogomet. Konec tedna so samozavestno predstavili svoje kreativne nadgradnje v 3-minutnem pitchu pred obiskovalci in strokovno komisijo, ki so jo sestavljali: direktorica podjetja Beti Textile Industry, Maja Čibej; vodja marketinga in prodaje v podjetju Beti Textile Industry, Ana-Marija Klemenčič; direktorica RIC Bela krajina, Barbara Papež Lavrič; lastnik spletne trgovine Belokranjski izdelki in podjetniški mentor, Darjan Zlobec; ter študentka Fakultete za dizajn, Karin Golobič.
Na zaključni prireditvi sta bili podeljeni dve priznanji. Udeleženka Lucija Gornik je za najboljšo idejo in pitch prejela vrednostni bon v višini 100 € za Supernovo, medtem ko je Ajda Živa Horvat prejela nagrado v isti vrednosti za najboljši TikTok video.
Podjetniška šola za otroke je tako zaključila izjemen teden, poln novih znanj, izkušenj in nepozabnih trenutkov. Organizatorji se zahvaljujejo projektnemu partnerju, udeležencem, mentorjem in sponzorjem (Pekarna Krajcar), ki so prispevali k uspešni izvedbi Podjetniške šole za mlade. Sporočajo, da bodo s tovrstnimi projekti še naprej vestno povezovali lokalne gospodarstvenike z belokranjsko mladino.