MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

Simon Popek, Miša Molk Svet24.si

Ljubitelji filmov spet prišli na svoj račun

joc pececnik mv Necenzurirano

Joc Pečečnik se bo s šiviljami boril za denar ...

dzani stojakovic novo mesto rom Reporter.si

V Novem mestu se hvalijo: To je Rom Đani, ki hodi...

doncic Ekipa

Dončić je tako odgovoril vsem kritikom, ki ga ...

gaslighting Njena.si

Gaslighting: Manipulator žrtev prepriča, da je ...

gios bicevskis 24 af Ekipa

Igralca Olimpijinega tekmeca ustrelil oče, znane ...

Novice Pišece

FOTO: UNESCO tabor v Pišecah 18. odprl svoja vrata

Piše: Radio Krka

Čas objave:
25.10.2017 12:41

18 šol, bo letos aktivno sodelovalo na Unesco taboru v Pišecah. Ta tokrat nosi naslov »Poti, potice in razpotja«.

Na uvodni prireditvi v Domu Pišece se je včeraj predstavilo 18 šol, ki bodo letos aktivno sodelovale na Unesco taboru. Ta tokrat nosi naslov »Poti, otice in razpotja«.

Po uvodnem pozdravu gospe ravnateljice Nuške Ogorevc so učenci zapeli Unesco himno, odigrali skeč, sprejeli svoje goste, nato pa je sledila pogostitev v šolski jedilnici, kjer smo lahko okušali jedi iz krajev, od koder so naši gostje (od blizu, iz Globokega npr., in daleč, iz Pančeva, Buj itd.). Seveda pa ne smemo pohvaliti otrok OŠ Pišece in njihovih staršev, ki vsak dan pridno skrbijo za sveže pecivo.

Danes se je začelo delovno že zelo zgodaj – z gibanjem. Razdeljeni v tri skupine so eni plesali hip hop, drugi igrali košarko, tretji pa se sproščali ob jogi. Od 9. do 12. ure so sledile številne delavnice: koledar, vodna učna pot, mlinarstvo, spominki, embalaža, maketa Pišec, potica, svetovni smerokaz, knjigobežnice, jezik ljubezni, novinarski tris, podjetniška in video delavnica. Po slastnem kosilu so se gostujoči učenci in mentorji sprehodili po vasi, nato pa se z učenci odpravili domov. Tako so dogajanje opisali v novinarskem »trisu« Žan, David in Alenka, učenci OŠ Maksa Pleteršnika v Pišecah. Fotografije sta dodala še Žan Jazbec in David Omerzel.