Že včeraj smo poročali o poslušalcih, ki so se na nas obrnili razočarani nad potezo novomeške občine. Slednja je z včerajšnji dnem ukinila dve najbolj uporabni avtobusni liniji za tiste, ki z delom končajo ob 10. oz 11. uri. Z občine odgovarjajo, da je bila optimizacija prevozov mestnega potniškega prometa potrebna zaradi stroškov, ki jih občina ima z zagotavljanjem te javne službe.
Že včeraj smo poročali o poslušalcih, ki so se na nas obrnili razočarani nad potezo novomeške občine. Slednja je z včerajšnji dnem ukinila dve najbolj uporabni avtobusni liniji za tiste, ki z delom končajo ob 10. oz 11. uri. Z občine odgovarjajo, da je bila optimizacija prevozov mestnega potniškega prometa potrebna zaradi stroškov, ki jih občina ima z zagotavljanjem te javne službe.
Kot smo poročali so poslušalci potarnali nad dejstvom, da ob 10. in 11. uri ni več avtobusne linije novomeškega Mestnega prometa. Kot pravijo, sta ravno ti dve liniji primerni za tiste, ki z delom končajo ob teh urah, to pa so povečini invalidi, ki opravljajo 4-urni delovni čas.
Poslušalka je danes zapisala tako: "Včeraj sem se obrnila na vas v zvezi z ukinitvijo linij v mestnem prometu. Kot sem že omenila sem potnica na mestnem prometu, kakor tudi na primestnem že več kot 30 let in kar naenkrat sem se zaradi odločitve občinskih gospodov znašla brez možnosti kakršnega koli prevoza iz službe. Od leta 2005 delam namreč po štiri ure in to od 7 do 11 ure. Tudi ostali invalidi, ki v Krki delajo isti delavnik kot jaz ali pa delajo od 6 do 10, smo ostali brez prevoza, ker med 10 in 12 uro na tej relaciji sploh ni avtobusa. In sedaj se jaz sprašujem - po eni strani nas z igranjem na harmoniko po avtobusih spodbujajo k vožnji z mestnim prometom, po drugi strani pa ukinejo vse, za nas zelo pomembne linije in to brez posveta z ljudmi. zaposlenimi na avtobusni postaji. Pravijo da morajo urediti prevoze RACIONALNO, pa vendar opazujem že celo jutro avtobuse, kateri vozijo skozi Ločno čisto prazni, eden za drugim na skoraj 20 minut, medtem ko sploh ni več šole, pa tudi Qlandija je še zaprta, potem vsak slepi potnik vidi da so zgrešili dejstvo racionalizacije. Na telefon jih poskušam dobiti že vse od včeraj, ampak očitno so že vsi na dopusti, ker če kličeš na vse telefonske številke, se nihče ne javi. Če se pa že kdo oglasi, se samo izgovarjajo –pokličite G. Duha, drugi reče pokličite g.Dularja, tretji pa reče pokličite kar namestnika župana, ker je on to zakuhal. Tako se to pri nas dela, danes pa je nov dan, ko bo treba nekako priti domov, če ne drugače pa peš, vsi pač nimamo vozniškega izpita. Kot pravim, vidim da bodo tukaj invalidi, ki delajo po štiri ure zopet potegnili ta kratko."
Na novomeški občini so v odgovoru zapisali, da poletna meseca v primerjavi z drugimi dosegata tretjino prometa v ostalih mesecih, zato so s spremembami začeli s 1. julijem. Štetje prometa je pokazalo, da so linije med 9. in 12. uro ter po 15.30 zelo nezasedene. Avtobusi so vozili prazni. Letno pa je dosedanji sistem mestnega potniškega prometa občino stal 700.000 evrov. Z ukrepi je pričakovani prihranek 200.000 evrov. Ob tem dodajajo, da bodo "v poletnih mesecih sprejemali pripombe vseh uporabnikov in jih v največji možni meri upoštevali pri pripravi urnikov voženj, ki bodo veljali od 1. 9. dalje. Dejstvo je, da je uporaba mestnega potniškega prometa v Novem mestu slaba in da sistem že več let ni bil prilagojen dejanskim potrebam. Z anketami, ki jih bomo izvedli v mesecu juliju in v komunikaciji s podjetji v našem okolju, bomo poskušali te potrebe realno zaznati. Cilj pa je zagotavljanje racionalnega in optimalnega mestnega potniškega prometa.
Opravičujemo se vsem, ki smo jih s tem ukrepom kakorkoli prizadeli, bomo pa vsake konstruktivne pobude za izboljšanje sistema veseli."