tanker, eagle 6 Svet24.si

V Baltskem morju zasegli tanker ruske temne flote

konoplja Svet24.si

Pri konoplji še vedno vlada pravna sivina, ki ...

935243_075_komljan Necenzurirano

8 ur na dan v javnem zavodu, 13 ur pa v zasebni ...

PERISKOP stojan ros Saso Radej Reporter.si

Zaprta kuhinja Ane Roš: ljubezenska zgodba dobila...

doncic Ekipa

Dončićev oče Saša takole na tekmi leta - in to...

Orehova potica2 Svet24.si

Triki, da bo potica vedno uspela

petrol, zaposlitev, delo, klemen-bunderla, mohammed Izpostavljeno

Na koncu dolge poti je največ vreden topel ...

Novice Kočevje/Grosuplje/Novo mesto/Metlika

Ukinili 15 neustrezno zavarovanih železniških prehodov

Piše: STA

Čas objave:
13.04.2018 16:58

Ministrstvo za infrastrukturo je ukinilo 15 neustrezno zavarovanih in potencialno nevarnih nivojskih prehodov po vsej Sloveniji. Na teh prehodih tako ne bo več mogoče prečkati železniške proge.

Na glavni železniški progi Divača-Cepišče Prešnica so ukinili tri nivojske prehode. Po tri prehode so ukinili tudi na regionalnih železniških progah Grosuplje-Kočevje in Rogatec-Stranje-Grobelno.

Po en nivojski prehod so ukinili na glavnih železniških progah Pivka-Ilirska Bistrica in Zidani Most-Šentilj ter na regionalnih železniških progah Celje-Velenje, Imeno-Stranje, Ljutomer-Gornja Radgona in Metlika-Novo mesto-Ljubljana. Razlogi za ukinitve teh prehodov so predvsem slaba preglednost prehodov oziroma ureditve povezovalnih poti.

105055_174843_vlak_tiri_smrt_rkrka1.jpg

Pravilnik o nivojskih prehodih določa, da se nivojske prehode uredi z avtomatskimi napravami za zavarovanje. Tiste prehode, ki niso zavarovani, pregleda komisija za nivojske prehode. Ta po pregledu poda oceno o ukinitvi oziroma preureditvi prehoda. Tako so na podlagi ugotovitev komisije ukinili 15 nivojskih prehodov.

Kot so še zapisali na spletni stran ministrstva za infrastrukturo, se nivojski prehodi običajno preuredijo ob izgradnji povezovalne ceste ali prvi rekonstrukciji oziroma nadgradnji železniške proge ali po izgraditvi izven-nivojskega križanja. Razlog za tovrsten način dela je predvsem večje število infrastrukturnih projektov, cest in železnic.

Pri tem so kot primer izpostavili posodobitev proge Pragersko-Hodoš, kjer so uredili vseh 78 nivojskih prehodov. 32 od teh so ukinili, 27 so jih modernizirali oziroma zavarovali z avtomatsko napravo za zavarovanje, 19 prehodov so uredili izven-nivojsko. S tem so zagotovili bistveno večjo varnost.