V Muzeju novejše zgodovine Slovenije, so prejšnji konec tedna, že 20. podelili priznanja Blaža Kumerdeja za prispevek v vzgoji in izobraževanju. Za leto 2018 so jih prejeli učiteljici Barbara Oder in Tatjana Kerin, Biotehniški center Naklo – Srednja šola in gimnazija, Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer, Gimnazija Nova Gorica ter skupina za razvijanje in uvajanje posodobitev pouka na Osnovni šoli Janka Glazerja Ruše.
S priznanji želijo predstaviti visoke strokovne dosežke posameznikov in ustanov pri delu z mladimi, poudariti njihovo ustvarjalnost in inovativnost ter se jim zahvaliti za prvovrstno sodelovanje z zavodom.
Priznanje Blaža Kumerdeja za izjemne dosežke pri razvoju in uvajanju novosti v vzgojno-izobraževalno prakso v partnerskem sodelovanju z Zavodom Republike Slovenije za šolstvo, je prejela Tatjana Kerin.
Tatjana Kerin je učiteljica matematike na Osnovni šoli Leskovec pri Krškem. Pri svojem delu sledi visokim standardom poučevanja matematike, in sicer na področju strokovnosti, odnosa do dela in do učencev. Svoje strokovno znanje ves čas nadgrajuje in poglablja ter kontinuirano skrbi za svoj profesionalni razvoj. Ob tem pa svoje izkušnje uspešno deli in predstavlja drugim učiteljem ter jih navdušuje za spremembe in sodobne pristope k učenju in poučevanju matematike. Ima izvrstno sposobnost reflektiranja lastne pedagoške prakse, v katero ves čas vnaša izboljšave na področju oblik in metod dela z učenci in s tem razvija pri učencih pozitiven odnos do matematike.
Od leta 2015 do 2018 je kot aktivna članica razvojne skupine za matematiko v razvojni nalogi Formativno spremljanje pomembno prispevala k razvijanju, predstavljanju in širjenju ideje formativnega spremljanja med učitelji matematike. Gradiva, ki jih je v skupini pripravljala, so bila vključena tudi v priročnik Formativno spremljanje pri matematiki. Skozi izdelke učencev, ki jih je skrbno zbirala več let, je prikazala napredek učencev in svoj strokovni razvoj. Kot soavtorica priročnika je pomembno vplivala na to, da se ideja formativnega spremljanja razrašča med učitelji matematike in s tem dviguje kakovost pouka matematike. Svoje delo na področju formativnega spremljanja od leta 2018 nadgrajuje v novi razvojni skupini učiteljev matematike, ki se poglobljeno ukvarja z delom na področju meril za vrednotenje znanja učencev, izkazanega na različne načine. S svojo energijo v skupini ustvarja vzdušje zaupanja in podpore ter soustvarja vzpodbudno okolje za strokovni razvoj vseh članov v skupini. V razvojni nalogi Formativno spremljanje v podporo vsakemu učencu in razvoju vključujoče šole vodi šolski razvojni tim na Osnovni šoli Leskovec pri Krškem, kjer svoje znanje in izkušnje deli s svojimi sodelavci.
Kot večletna vodja študijskega središča za matematiko na Osnovni šoli Leskovec pri Krškem je vestno in strokovno izpolnjevala svoje naloge, pri čemer je presegala pričakovanja z vidika strokovnih prispevkov in idej, ki jih je prenašala učiteljem v svojem središču. Matematiko uspešno povezuje tudi z drugimi področji in na ta način prispeva k razvijanju pozitivnega odnosa do matematike. Učence vzpodbuja h kreativnosti in povezovanju z umetnostjo, kar je opaziti na stenah učilnic in hodnikov na šoli.
Tatjana Kerin je v svojem načrtu dela v letu 2015 zapisala: »Želim, da bi učenci vedeli in razumeli, kaj naj se učijo, kako naj se učijo, in končno, kaj bodo potem znali. Želim, da bodo prevzeli tudi večjo odgovornost za svoje učenje, da bodo lažje vrednotili svoj napredek, dosežke, napredek vrstnika, dajali povratne informacije in načrtovali svoje učenje.«
S svojim pedagoškim delom v sodelovanju z Zavodom RS za šolstvo je te svoje cilje uspešno udejanjila in pomembno prispevala k dvigu kakovosti pouka matematike v Sloveniji. Zato Tatjana Kerin prejme priznanje Blaža Kumerdeja.