MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

Simon Popek, Miša Molk Svet24.si

Ljubitelji filmov spet prišli na svoj račun

Boris Kupec 2022 Necenzurirano

Po našem razkritju razveljavili 30-milijonski ...

dzani stojakovic novo mesto rom Reporter.si

V Novem mestu se hvalijo: To je Rom Đani, ki hodi...

doncic Ekipa

Dončić je tako odgovoril vsem kritikom, ki ga ...

anja-malešič, kmetija, terapevtka Njena.si

Tragična nesreča, o kateri Anja ne govori pred ...

pogacar Ekipa

Ko sem videl, kako se Pogačar obnaša ... Bil mu ...

Novice Črnomelj, Metlika, Semič

FOTO: Turistična destinacija Bela krajina z novo podobo in zgodbo

Piše: U.F.

Čas objave:
17.04.2018 12:55

Turistična destinacija Bela krajina ima novo celostno grafično podobo in tržno zgodbo. Krovna turistična znamka s sloganom je BELA KRAJINA SRČNIH LJUDI.

Zmagovalno podobo in zgodbo Natečaja za izdelavo CGP turistične destinacije Bela krajina - 1, ki je bil objavljen 18. decembra 2017, so ustvarili v Agenciji za razvoj in marketing v turizmu Nea Culpa.

Nov znak turistične destinacije Bela krajina, ki ga je komisija ocenila kot najboljšega med 33-imi prispelimi vlogami in 42-imi različnimi rešitvami, po besedah kreativne ekipe na čelu s kreativno direktorico Nejo Petek in art direktorico Evo Mlinar, simbolizira kroženje štirih letnih časov narave in belokranjskega načina življenja, povezanega z naravnimi cikli.

Rdeča barva logotipa na beli podlagi se navdihuje v tipični belokranjski noši in v značilnem belokranjskem gostoljubju ali srčnosti. Znak (simbolni del logotipa) zaznamuje kroženje narave in njenih obratov, ki so povezani tudi z belokranjskim mitološkim izročilom, obenem pa spominja na tradicionalne motive na pisanicah, na belokranjsko kόlo ali na stilizirane lističe dreves in veje praproti.

Krovna znamka združuje in povezuje tudi RIC Bela krajina, TD Vigred Metlika in KC Semič, saj ponazarja 4 strani neba in 4 mikro destinacije Bele krajine: Črnomelj, Metlika, Semič in reka Kolpa. Arhitekturo nove znamke poleg osrednjega znaka Bela krajina gradijo tudi iz njega izhajajoči podznaki ključnih turističnih produktov. Produkti so Belokranjska potepanja – v strategiji razvoja in trženja turistične destinacije Bela krajina 2018 - 2022 opredeljena kot Aktivna odkrivanja, Belokranjska doživetja – v strategiji opredeljena kot Avtentična doživetja in Belokranjska narava – v strategiji opredeljena kot Občutenje narave.

Komisija je izbor zmagovalne rešitve utemeljila s tem, da je predlagatelj oddal vlogo pravočasno in z dopolnitvami ter skladno s smernicami, podanimi ob razpisu. Nova znamka upošteva produktno arhitekturo turistične destinacije Bela krajina, pravilno interpretira strategijo s ključnim sporočilom primerjalne prednosti Bele krajine (tj. edinstven preplet naravne in kulturne dediščine), najbolje opredeljuje 3 ključne produktne stebre in medsebojno soodvisnost ter ustrezno opredeljuje odnose med predlaganim logotipom ter nacionalnimi turističnimi logotipi. 

Izbran logotip je prepoznaven in nezamenljiv ter likovno čist in ustrezno opredeljen v različnih aplikacijah. V RIC Bela krajina, TD Vigred Metlika in KC Semič se zavzemamo za ustrezno uresničitev nove celostne podobe in zgodbe v različnih trženjskih akcijah ter s tem poenoteno in prepoznavno predstavitev destinacije Bela krajina.