M1989 Koksan Svet24.si

Kim Džong Un Putinu pošilja svoje največje topove

revoz Svet24.si

Vlada s 40-milijonsko injekcijo Revozu za ...

jaroslav haščak Necenzurirano

Bobinac, Smrekar in Mijatović prodajajo Športno ...

upravna enota tobacna sr Reporter.si

Tobačna je zlata jama za tega bogatega Slovenca: ...

tyson paul Ekipa

Drama že na tehtanju: Mike Tyson udaril Paula, ...

Chris Martin ima nenavaden ritual Revija Stop

Nenavaden ritual pevca Coldplayjev

benjamin sesko tv2 norvezani Ekipa

Bizarno in nespoštljivo do Šeška: glejte, kaj ...

Novice

Tudi v Kopru, Mariboru in Novem mestu akcija »Vidno ima vedno prav« za večjo vidnost najranljivejših udeležencev v prometu

Piše: Oglasno sporo

Čas objave:
03.01.2022 06:04

Potem, ko je zavarovalnica Generali decembra že v Ljubljani osveščala, kako pomembna je vidnost najranljivejših v prometu z akcijo »Vidno ima prav«, nadaljuje te dni še v Mariboru, Kopru in Novem mestu. Tudi v teh mestih namreč lahko opazite plakat s svetlobno 3d-zebro.

V zavarovalnici Generali nadaljujejo svojo skrb za varnost in predvsem vidnost najranljivejših udeležencev v prometu – pešcev, otrok in kolesarjev, še v nekaterih slovenskih mestih. Domiselna svetlobna 3D-zebra, ki se prižge, ko se pešci ali kolesarji približajo plakatu z naslovom akcije »Varno ima vedno prav«, sedaj sveti tudi v Mariboru, Kopru in Novem mestu.

»Voznike, predvsem pa pešce, kolesarje in najmlajše udeležence v prometu opozarjamo, kako pomembno je, da so v teh zimskih dneh, ko tema nastopi prej, dobro vidni. Svetlobna 3D-zebra in akcija Vidno ima vedno prav je nekakšno logično nadaljevanje naših aktivnosti, ki jih izvajamo za večjo varnost udeležencev v prometu. Septembra smo namreč skupaj z Zavodom Varna pot in občinami Velenje, Ptuj in Ljubljana na območjih umirjenega prometa v naštetih mestih postavili prve 3D prehode za pešce v Sloveniji in začeli kampanjo Varno ima vedno prav,« sporočajo iz zavarovalnice Generali.

Vse do 17. januarja 2022 pa je na spletni strani www.generali.com mogoče sodelovati v nagradni igri, ki prinaša simpatične nagrade. Ob spoznavanju nasvetov za večjo vidnost v prometu, si lahko sodelujoči zagotovijo lepe, predvsem pa uporabne nagrade – da bodo v prihodnje v prometu še bolje vidni.

GENERALI, d. d., ki je v Sloveniji prisotna od leta 1997, je vodilna mednarodna zavarovalnica v Sloveniji in del Skupine Generali. Skupina Generali je eden največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. Ustanovljena je bila leta 1831, prisotna je v 50 državah sveta, s skupnim prihodkom od premij, ki je leta 2020 presegel 70,7 milijard evrov. S skoraj 72.000 zaposlenimi po vsem svetu in 65,9 milijoni strank ima Skupina vodilni položaj v Evropi in vedno bolj pomembno pozicijo na trgih Azije in Latinske Amerike. V Avstriji, Srednji in Vzhodni Evropi ter Rusiji Skupina deluje preko svoje regionalne pisarne v Pragi. V 13 državah je ena izmed treh glavnih zavarovalnic. Ob zavezi k trajnostnemu delovanju, je Generalijeva ambicija postati vseživljenjski partner svojim strankam, ki ponuja inovativne in prilagojene rešitve v edinstveni distribucijski mreži.