MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

Simon Popek, Miša Molk Svet24.si

Ljubitelji filmov spet prišli na svoj račun

Boris Kupec 2022 Necenzurirano

Po našem razkritju razveljavili 30-milijonski ...

dzani stojakovic novo mesto rom Reporter.si

V Novem mestu se hvalijo: To je Rom Đani, ki hodi...

matjaz kek mm Ekipa

Kek dobil vprašanje o Iličiću in Dragonsih, ...

Avstralski načrt predstavlja eno najstrožjih Revija Stop

Družabna omrežja samo za starejše od 16 let!

pogacar Ekipa

Ko sem videl, kako se Pogačar obnaša ... Bil mu ...

Novice

Tudi Bela krajina ima Kolektivno blagovno znamko - Belokranjsko

Piše: R.K.

Čas objave:
17.04.2023 08:09

Deležniki iz območja Bele krajine so prepoznali nujnost nadgradnje dosedanjega delovanja s kolektivno znamko. Certifikat je za svoje izdelke do sedaj prejelo 38 ponudnikov, ki imajo v svoji ponudbi 97 izdelkov in jedi.

Z vzpostavitvijo sistema certificiranja in celostne grafične podobe je omogočeno povezovanje belokranjskih ponudnikov in zagotavljanje kvalitete izdelkov, prav tako pa se bodo odprli novi trženjski kanali s pomočjo prodajno promocijskih centrov, spleta in logističnega centra. Vse to bo vodilo k večji prepoznavnosti belokranjske kulinarike, rokodelstva, lokalne samooskrbe in v naslednjih fazah tudi nastanitev in turističnih produktov.

Kolektivna blagovna znamka Belokranjsko je vzpostavljena po modelu Izvorno slovensko, na podlagi katerega so bile že vzpostavljene znamke Srce Slovenije, Dobrote Dolenjske, Bohinjsko, Okusi Rogle in druge.

KBZ Belokranjsko je znamka, ki predstavlja izvrstno, sonaravno pridelano, predelano, izdelano ali ponujeno lokalno ponudbo iz destinacije Bela krajina, ki pod svojim okriljem predstavlja s strani strokovne komisije certificirano ponudbo pridelkov, živilskih in rokodelskih izdelkov ter jedi in pijač postreženih na gostinski način.

Certifikat je za svoje izdelke do sedaj prejelo 38 ponudnikov, ki imajo v svoji ponudbi 97 izdelkov in jedi. Kmalu se jim bodo pridružili novi ponudniki in izdelki.

V projektu, ki je bil finančno podprt s programa Lokalne akcijske skupine Dolenjske in Bele krajine oziroma CLLD, so kot parterji sodelovali Razvojno informacijski center Bela krajina, Zavod za turizem, kulturo, šport in mladino Metlika, Kulturni center Semič, Kmetijska zadruga Metlika, Krajinski park Kolpa, Starkmat, Sebastjan Štarkel s.p. in Medeni butik Bibi, Bernarda Kump s.p.

V okviru projekta jer bil v TIC Črnomelj opremljen prodajno/promocijski center. V Muzejski hiši v Semiču opremljena vinoteka za predstavitev belokranjskih vinarjev. Za potrebe predstavitve produktov Bele krajine na širšem območju LAS DBK je Zavod Metlika poskrbel za premično opremo. Za namen lažje distribucije izdelkov so s projektom ustvarjeni začetni pogoji za vzpostavitev Logističnega centra Kmetijske zadruge Metlika z.o.o. Za prodajo izdelkov je bila v projektu ustvarjena tudi spletna platforma. V okviru projekta je v Butiku Bibi opremljen Učni center kulinarike Bele krajine, s ciljem izobraževanja in ohranjanja tradicionalne belokranjske kulinarike. Za animacijo prebivalcev in tudi turistov na različnih dogodkih je poskrbela Belokranjska kulinarična ustvarjalnica na kolesih. Vse aktivnosti so pospremljene z oglaševanjem in seznanjenjem javnosti o KBZ Belokranjsko.