Županja Občine Trebnje Mateja Povhe je danes v občinski sejni sobi sprejela deset učencev, ki so prejeli zlata priznanja na tekmovanjih iz znanja, in sedem mentorjev, ki so jih na tekmovanja pripravljali.
V trebanjski občini imajo sicer dve osnovni šoli – ena je v Velikem Gabru, druga s podružnicami v Dobrniču, Šentlovrencu in Dolenji Nemški vasi ima sedež v Trebnjem. V letošnjem šolskem letu je šoli obiskovalo skoraj 1450 učencev in učenk.
Na današnjem sprejemu se je županja Mateja Povhe srečala z desetimi učenci in njihovimi sedmimi mentorji. Vsak je prejel pesniško zbirko Drobci sonca, ki jo je napisal France Režun, ilustriral pa Lucijan Reščič, posladkali so se z Baragovo rezino, poleti pa bodo učenci in učenke lahko obiskali Hišo eksperimentov. Županja jim je čestitala za dosežke. »Ti odlični dosežki učencev nas opominjajo na pomen učenja in znanja v našem življenju. Učimo se ves čas. Le tako lahko širimo obzorja, razvijamo kritično mišljenje in pridobimo tudi veščine, ki jih lahko uporabljamo ob vsakodnevnih izzivih v našem življenju. Znanje je ključno orodje tudi za ustvarjanje novih priložnosti ter gradnjo boljše in uspešnejše prihodnosti za vse nas.«
Sprejema sta se udeležila prejemnik zlatih priznanj iz zgodovine in biologije Tim Brdnik Zupančič in prejemnik zlatega priznanja iz geografije Lovro Kek. Oba sta učenca OŠ Veliki Gaber, njuna mentorja pa Jani Strnad in Vesna Rajer. Zlato priznanje iz slovenščine sta osvojili Eva Starič in Zoja Avbar, njuna mentorica je bila Marjeta Kmetič. Nika Rostohar je pod mentorstvom Albine Hribar prejela zlato priznanje iz angleščine, Mark Skube pod mentorstvom Alojza Blažiča in Mark Vidic pod mentorstvom Francija Kravcarja pa sta osvojila zlato priznanje iz matematike. Konstruktorstvo in tehnologija obdelav pa je zadnje področje, na katerem so Matija Pristovšek, Žiga Miklič in Lovro Kovšček pod mentorstvom Marije Strah prejeli zlato priznanje.
V sproščenem klepetu je eden od učencev na županjino vprašanje, ali je težko osvojiti zlato priznanje, samozavestno odgovoril: »Če se naučiš, ni nič težko.« Mladi so še zatrdili, da se bodo tudi v prihodnje trudili tako pridobivati novo znanje kot ga tudi deliti z drugimi, saj se zavedajo, da jim novo znanje omogoča osebnostno rast in ustvarja pozitivne spremembe v okolju.