735559_oglas-posta Svet24.si

Pošta išče kupca za vrsto svojih nepremičnin ...

robert kopcic Svet24.si

V spomin Robertu Kopčiču: Ilirija se poslavlja ...

donald trump Necenzurirano

Še pingvini se jezijo: vladajo nesposobneži, ki ...

PERISKOP stojan ros Saso Radej Reporter.si

Zaprta kuhinja Ane Roš: ljubezenska zgodba dobila...

doncic Ekipa

Dončićev oče Saša takole na tekmi leta - in to...

Orehova potica2 Svet24.si

Triki, da bo potica vedno uspela

stanovanje Svet24.si

Na kaj paziti pri nakupu hiše ali stanovanja?

Novice

Slovenske terme zaključile največjo turistično investicijo v kontinentalnem delu hrvaške

Piše: Promocijsko sporočilo

Čas objave:
10.04.2025 16:30

Terme Tuhelj, ki so v lasti Term Olimia, so uradno odprle novo poglavje – investicija v vrednosti 27 milijonov evrov jih uvršča v sam vrh termalnega in wellness turizma.

Sinoči so Terme Olimia obeležile otvoritev največje slovenske investicije v hrvaški turizem. Terme Tuhelj, ki so že več kot 20 let v lasti Term Olimia, so zaključile največji investicijski cikel v zgodovini resorta, vreden 27 milijonov evrov, s čimer se ta vodilni termalni kompleks uvršča med najbolj inovativne in trajnostne destinacije kontinentalnega dela Hrvaške.

Dogodka so se udeležili visoki predstavniki iz Hrvaške in Slovenije: Tonči Glavina, minister za turizem in šport Republike Hrvaške, Matjaž Han, minister za gospodarstvo, turizem in šport Republike Slovenije ter Kristjan Staničić, direktor Hrvaške turistične organizacije. Njihova prisotnost dodatno potrjuje pomen Term Tuhelj za razvoj regionalne turistične ponudbe in čezmejno sodelovanje na področju zdravja, wellnessa in trajnosti.

terme-tuhelj
Florjan Vasle in Vasja Čretnik, direktorja Term Tuhelj
Promocijsko sporočilo

Investicija, ki spreminja podobo kontinentalnega turizma

Po več kot dveh desetletjih neprekinjenih vlaganj in rasti so Terme Tuhelj danes eden najmodernejših termalnih kompleksov v regiji. Investicija, pri kateri je 6,6 milijona evrov sofinanciranih iz Mehanizma za okrevanje in odpornost, je rezultat strateške usmeritve skupine Term Olimia v inovacije, trajnost in vrhunske storitve.

Partnersko sodelovanje med dvema arhitekturnima studijema, med katerimi je potrebno zagotovo izpostaviti arhitekturni biro Onda arhitektura, rezultirala je enega od najmodernejših objektov v kontinentalnem delu Hrvaške.

Poleg arhitektov so pri projektu sodelovali tudi umetniki: Ana Kovačić, ki je oblikovala inovativni mural v novi relax coni bazena, podjetje Numen, ki je zasnovalo igralno mrežo na novi recepciji bazena, umetnica Mirjana Smolić, ki je restavrirala mural znanega umetnika Eda Murtića, in Slaven Lunar, ki je s svojimi kreacijami polepšal zunanjo steno nasproti recepcije hotela. Glavni izvajalec del je bil MDK Građevinar.

terme-tuhelj
Svečana otvoritev prenovljenih Term Tuhelj
Promocijsko sporočilo

terme-tuhelj
Otvoritev novega kompleksa Term Tuhelj
Promocijsko sporočilo

Ključni elementi investicije vključujejo:

  • modernizacijo notranjih bazenov „Vodenog planeta“ z dodatnimi wellness vsebinami
  • odprtje novega dela hotela - Well Family**** s 46 premium družinskimi sobami z interaktivnimi vsebinami za otroke
  • ureditev novega centralnega trga z zelenimi strehami in vodno fontano
  • panoramsko zeleno sprehajališče s cvetličnimi travniki in približno 50.000 rastlinami
  • lastno sončno elektrarno in kotlovnico na biomaso
  • digitalizacijo poslovanja in uvedbo pametnih sistemov za upravljanje energije in storitev

terme-tuhelj
Novi nastanitveni paviljon vključuje 36 družinskih sob, 2 suiti in 8 delux sob.
Promocijsko sporočilo

Trajnostni razvoj v ospredju

Nove vsebine niso le estetski in funkcionalni premik, temveč jasen znak zavezanosti Term Tuhelj trajnostnemu poslovanju. Resort uvaja vrsto ekoloških rešitev, ki sledijo strateški ESG usmeritvi skupine Term Olimia, vključno z:

  • zelenimi strehami za boljšo izolacijo, zmanjšanje urbanega segrevanja ter zaščito in obnovo biotske raznovrstnosti ekosistema
  • izgradnjo lastnih kapacitet za proizvodnjo energije (fotovoltaična elektrarna in kotlovnica na biomaso), kar bo Termam Tuhelj letno prihranilo več kot 40% porabe primarne električne energije in bo pomembno prispevalo k blaženju podnebnih sprememb. S tem so povečali delež obnovljivih virov energije na več kot 91 %.
  • naprednimi sistemi za recikliranje in filtriranje vode
  • digitalnimi orodji za personalizirano uporabniško izkušnjo in energetsko učinkovitost

“V Termah Olimia in Termah Tuhelj trajnostni razvoj ni le strategija, ampak je del naše vizije prihodnosti turizma. Vsaka inovacija, ki jo uvajamo, zmanjšuje vpliv na okolje in dviguje kakovost bivanja naših gostov. Ponosni smo, da z zelenimi iniciativami ustvarjamo prostor, ki povezuje naravo, tehnologijo in vrhunsko izkušnjo oddiha” je dejal Florjan Vasle, direktor matične družbe Terme Olimia, ki je hkrati tudi eden od dveh direktorjev Term Tuhelj.

Luksuz za družine in posameznike

Posebej zasnovan hotel Well Family**** omogoča staršem in otrokom brezskrben ter udoben oddih, obstoječe vsebine kot so igralnice, viseče mreže in animacijski programi pa še dodatno obogatijo družinsko počitniško izkušnjo. Novi nastanitveni paviljon vključuje 36 družinskih sob, 2 suiti in 8 delux sob. V vseh sobah je interaktivna stena s tangrami, ki jo je oblikoval g. Marko Hrastovec.

Hkratna razširitev termalne vsebine in nova relax cona s hidromasažnimi bazeni, odraslim gostom nudijo sprostitev in luksuz na najvišji ravni.

terme-tuhelj
V vseh sobah je interaktivna stena s tangrami, ki jo je oblikoval g. Marko Hrastovec.
Promocijsko sporočilo

Prihodnost wellness turizma

S to investicijo Terme Tuhelj ne potrjujejo le svoje vodilne vloge v termalnem turizmu, ampak postavljajo tudi nove standarde kakovosti, trajnosti in uporabniške izkušnje – s poudarkom na sinergiji narave, tehnologije in zdravja.

Svečana otvoritev novih vsebin je označila začetek novega poglavja, Terme Tuhelj pa so zdaj pripravljene sprejeti še več domačih in tujih gostov, ter jim ponuditi wellness doživetje, ki presega gostova pričakovanja.

terme-tuhelj
Prenove je bil deležen tudi „Vodeni planet“
Promocijsko sporočilo