MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

Simon Popek, Miša Molk Svet24.si

Ljubitelji filmov spet prišli na svoj račun

Boris Kupec 2022 Necenzurirano

Po našem razkritju razveljavili 30-milijonski ...

dzani stojakovic novo mesto rom Reporter.si

V Novem mestu se hvalijo: To je Rom Đani, ki hodi...

doncic Ekipa

Dončić je tako odgovoril vsem kritikom, ki ga ...

anja-malešič, kmetija, terapevtka Njena.si

Tragična nesreča, o kateri Anja ne govori pred ...

pogacar Ekipa

Ko sem videl, kako se Pogačar obnaša ... Bil mu ...

Novice Pariz/Novo mesto

Renault bo v treh letih ukinil 15.000 delovnih mest

Piše: STA

Čas objave:
29.05.2020 09:12

Francoski avtomobilski proizvajalec Renault, pod katerega okrilje sodi tudi novomeški Revoz, je danes sporočil, da bo skladno z dve milijardi evrov vrednim varčevalnim programom v prihodnjih treh letih po svetu ukinil skoraj 15.000 delovnih mest, od tega 4600 v Franciji.

"Ta načrt je ključen," je informacijo po poročanju francoske tiskovne agencije AFP pospremila začasna generalna izvršna direktorica Clotilde Delbos.

Program, ki je glede na sporočilo za javnost še v fazi osnutka, predvideva krepitev odpornosti podjetja. "Temelji na bolj učinkovitem pristopu do operativnih aktivnosti in rigoroznem upravljanju virov," so pojasnili v Renaultu.

Da bi zagotovili povratek k dobičkonosnosti in vzdržni rasti, so predvidene "nujne prilagoditve obsega delovne sile". Pri tem bodo v ospredju prostovoljni odhodi, prekvalificiranje in notranja prožnost (premestitve), ukinjanje delovnih mest pa nameravajo izvesti v socialnem dialogu in dialogu z lokalnimi oblastmi.

Danes predstavljeni program ima več elementov. Med drugim predvideva izboljšanje učinkovitosti in krčenje inženirskih stroškov, s čimer naj bi privarčevali 800 milijonov evrov. Optimizacija virov se v tem delu naslanja na razvoj strateških tehnologij z visoko dodano vrednostjo in večji poudarek na digitalizaciji.

Nadaljnjih 650 milijonov evrov naj bi Renault privarčeval z optimizacijo proizvodnje. V tej luči pričakuje zmanjšanje svetovne proizvodnje s štirih milijonov vozil v letu 2019 na 3,3 milijona vozil do leta 2024. V načrtu je tudi opustitev širitve v Maroku in Romuniji, preučili pa bodo še, kaj in kako s proizvodnjo v Rusiji. Spremembe se obetajo tudi v tovarnah v Franciji.

Tu naj bi bil v prihodnje poudarek na strateških poslih, vezanih na električna vozila, lahka komercialna vozila, krožno gospodarstvo in inovacije z visoko dodano vrednostjo. Prav to naj bi predstavljalo temelj okrevanja.

Poleg tega naj bi francoski avtomobilski velikan 700 milijonov evrov prihranil z optimizacijo splošnih in tržnih stroškov.

Hkrati naj bi prihranke dosegel še s preusmeritvijo aktivnosti, pri čemer naj bi poskrbel za bolj primerno razporeditev virov. To naj bi zadevalo tako njegovo evropsko distribucijsko mrežo kot sistem na Kitajskem.

Varčevalni program, implementacija katerega naj bi bila skupaj vredna 1,2 milijarde evrov, bo vodstvo Renaulta zdaj predstavilo sindikatom.

Predsednik Renaulta Jean-Dominique Senard zagotavlja, da je njihov cilj zagotoviti vzdržnost podjetja in njegov dolgoročen razvoj, tako da bo proizvajalec v prihodnjih letih ostal pomemben igralec v avtomobilski industriji.

Avtomobilska industrija se je zaradi pandemije novega koronavirusa znašla v hudih težavah. Povpraševanje je namreč strmoglavilo.