MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

Simon Popek, Miša Molk Svet24.si

Ljubitelji filmov spet prišli na svoj račun

joc pececnik mv Necenzurirano

Joc Pečečnik se bo s šiviljami boril za denar ...

dzani stojakovic novo mesto rom Reporter.si

V Novem mestu se hvalijo: To je Rom Đani, ki hodi...

matjaz kek mm Ekipa

Kek dobil vprašanje o Iličiću in Dragonsih, ...

anja-malešič, kmetija, terapevtka Njena.si

Tragična nesreča, o kateri Anja ne govori pred ...

gios bicevskis 24 af Ekipa

Igralca Olimpijinega tekmeca ustrelil oče, znane ...

Novice

Rekordna poletna turistična sezona na Kočevskem

Piše: R.K.

Čas objave:
29.09.2021 09:08

V letošnjem letu so v Občini Kočevje v treh poletnih mesecih (junij, julij in avgust) skupaj zabeležili kar 18.000 nočitev, kar nakazuje, da se je število nočitev v primerjavi z letom 2019 povišalo za kar 67 % (takrat smo v poletnem času zabeležili 10.800 nočitev.

V letošnjem letu so še vedno prevladovali domači gostje, zaznan pa je bil porast števila tujih gostov.

Te izjemne številke dokazujejo pomen Zavoda Kočevsko, ki ima v destinaciji Kočevsko osrednjo vlogo pri povezovanju, združevanju in izobraževanju ponudnikov ter na območju občin Kočevje, Kostel in Osilnica uspešno zastopa vlogo lokalne svetovalne turistične organizacije. Z letošnjimi številkami glede turističnega obiska in nočitev so zelo zadovoljni tudi lokalni ponudniki, ki so kljub velikemu pomanjkanju delovne sile v vlogi dobrih gostiteljev pokazali ključno vlogo pri izkazanem gostoljubju, zastopanju in predstavljanju naše destinacije, da so gostje naš zeleni kotiček Slovenije spoznavali in odkrivali zadovoljni. Z novimi ponudniki nastanitev so se povečale naše prenočitvene kapacitete, s pridobitvijo trajnostnega certifikata Zeleni ključ in Slovenia Green Attraction pa je Avanturistični park Ris kot prva zeleno-certificirana atrakcija potrdil, da destinacija Kočevsko nudi raznolika in avanturistična doživetja, ki spoštujejo tudi odgovoren odnos do okolja in družbe.



V letošnjem letu je bilo do septembra v objektih, ki jih upravlja Zavod Kočevsko unovčenih tudi za 35.431,66 EUR turističnih bonov (lanskih in letošnjih), kar je za dobrega tisočaka več kot lani. Veliko gostov, ki so destinacijo Kočevsko prvič odkrili lani, se tja zaradi prijetnih, lepih in prijaznih izkušenj rado vrača. Gostje se za obisk Kočevskega odločajo na podlagi močne in strateško zastavljene promocije, bogate ponudbe outdoor turizma, trajnostne razvojne usmerjenosti in v očeh mnogih še vedno dokaj nove turistične destinacije, ki ponuja veliko doživetij in produktov. V štirih letih od odprtja je Bunker Škrilj obiskalo že več kot 16.700 obiskovalcev, vedno več ljubiteljev narave Kočevsko obišče zaradi izjemnih in edinstvenih programov opazovanja medveda in drugih divjih živali, gorski kolesarji obožujejo MTB Trail Center Kočevje, za družine pa je od letošnjega poletja na voljo zabavno in poučno doživetje »Gozda in iger«. Te številke, priznanja in pohvale gostov dokazujejo, da je strateška usmeritev razvoja turizma destinacije Kočevsko pravilna.

V kratkem se bo zaključil projekt digitalizacije »Doživite skrivnostno Kočevsko«, v okviru katerega so digitalizirali Pragozd Krokar in Grad Fridrihštajn, razvili nove turistične produkte in izvedli izobraževanja za lokalne turistične ponudnike in gostince ter s tem poskrbeli za še bolj poglobljeno sodelovanje med Zavodom Kočevsko in ponudniki znotraj destinacije.