MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

Simon Popek, Miša Molk Svet24.si

Ljubitelji filmov spet prišli na svoj račun

Boris Kupec 2022 Necenzurirano

Po našem razkritju razveljavili 30-milijonski ...

dzani stojakovic novo mesto rom Reporter.si

V Novem mestu se hvalijo: To je Rom Đani, ki hodi...

matjaz kek mm Ekipa

Kek dobil vprašanje o Iličiću in Dragonsih, ...

Avstralski načrt predstavlja eno najstrožjih Revija Stop

Družabna omrežja samo za starejše od 16 let!

pogacar Ekipa

Ko sem videl, kako se Pogačar obnaša ... Bil mu ...

Novice Radeče

Pred zaključkom del na cesti Zidani Most-Radeče še popolna zapora

Piše: STA

Čas objave:
02.11.2021 11:33

Gradbena dela rekonstrukcije glavne ceste Zidani Most-Radeče, ki obsegajo več podpornih konstrukcij ter prepustov, se približujejo zaključni fazi. Potrebna je izvedba zaključnega sloja asfalta, za kar bodo cesto popolnoma zaprli. Predvidoma bo to v nedeljo med 7. in 16. uro, v primeru slabega vremena pa teden kasneje.

Če bo to nedeljo slabo vreme, se bo asfaltiranje izvedlo v nedeljo, 14. novembra, so sporočili iz Direkcije RS za infrastrukturo.

Trenutno je promet na cesti Zidani Most-Radeče urejen izmenično enosmerno s pomočjo prometno odvisnih semaforjev, po potrebi se v konicah promet ureja z ročnim usmerjanjem prometa.

V času popolne zapore bo promet potekal po obvozu, in sicer Zidani Most-Celje-Šentjur-Planina pri Sevnici-Sevnica-Radeče in obratno.



Za stanovalce na območju kraja Zalipno bo urejen dostop iz smeri Zidanega Mosta, za stanovalce pri "Železnem mostu" v Radečah pa bo dostop urejen iz smeri Radeč.

Rekonstrukcija glavne ceste Zidani Most-Radeče je stekla junija lani in se izvaja na 1,2 kilometra dolgem odseku, kjer je obstoječa cesta umeščena med železniško progo in reko Savo. Dela, ki potekajo v več fazah, so vredna 5,5 milijona evrov in so zahtevna.

Cesta Zidani most Radeče
Rekonstrukcija cesta
R.K.


Ceste namreč na desno stran, kjer poteka železniška trasa, ni bilo možno širiti, zato je edina preostala možnost utrjevanje cestišča na levi strani. Širitev glavne ceste proti Savi je pomenila izvedbo podpornih konstrukcij oz. pilotne stene ter armiranobetonske zidove, izgradnjo treh prepustov, ureditev odvodnjavanja ter prometne opreme in signalizacije.