M1989 Koksan Svet24.si

Kim Džong Un Putinu pošilja svoje največje topove

revoz Svet24.si

Vlada s 40-milijonsko injekcijo Revozu za ...

jaroslav haščak Necenzurirano

Bobinac, Smrekar in Mijatović prodajajo Športno ...

upravna enota tobacna sr Reporter.si

Tobačna je zlata jama za tega bogatega Slovenca: ...

doncic Ekipa

Dončić je tako odgovoril vsem kritikom, ki ga ...

Chris Martin ima nenavaden ritual Revija Stop

Nenavaden ritual pevca Coldplayjev

thompson doncic Ekipa

Prizori, ki jih v NBA še ni bilo: Tako so v San ...

Novice Novo mesto

Po vsej Sloveniji poteka maraton nadzora hitrosti

Piše: STA

Čas objave:
03.04.2019 07:07

Na 611 lokacijah po vsej Sloveniji danes poteka maraton nadzora hitrosti, da bi tako umirili hitrost na naših cestah.

Maraton nadzora hitrosti bo med 6. in 18. uro na 611 lokacijah izvajalo 214 policistov, v okviru svojega rednega dela pa se bodo v nadzor nad prehitrimi vozniki vključevali tudi drugi policisti, je policija zapisala na svoji spletni strani. Policisti so sicer že v včeraj začeli 14-dnevno akcijo za manjšo hitrost na cestah. Gre za vseevropsko akcijo, ki bo hkrati potekala v kar 26 državah.

Z maratonom, ki bo v Sloveniji potekal peto leto zapored, želijo spodbuditi voznike, da vozijo po predpisih. Policisti na dan nadzora ugotavljajo zelo malo prekoračitev hitrosti, kar je tudi glavni namen akcije. Takrat hitrost prekorači približno 3,5 odstotka voznikov, medtem ko ob rednih nadzorih ta delež znaša približno osem odstotkov.

Osnovni namen nadzora ni usmerjen v kaznovanje voznikov, ampak v spreminjanje njihovih vozniških navad, opozarja Robert Vehovec iz sektorja prometne policije na Generalni policijski upravi.

Vožnja v skladu s predpisi od voznikov po njegovih besedah zahteva, da spremljajo prometno signalizacijo in se ravnajo po omejitvah hitrosti, ni pa namen nadzora, da v pričakovanju kontrol vozijo nerazumno počasi in s tem ovirajo promet. Od voznikov tako pričakujejo, da poznajo omejitve hitrosti in jih vseskozi spoštujejo, predvsem pa obdržijo takšen vzorec vožnje čim dlje po zaključku nadzora.

Hkrati naj bi vozniki spoznali, da za vožnjo v skladu z omejitvami potrebujejo le malenkost več časa do cilja v primerjavi s hitrejšo, bolj agresivno, a s tem tudi bolj nevarno vožnjo.

Na slovenskih cestah je letos umrlo že 26 ljudi, kar je deset več kot enakem obdobju lani.