Irena Jurca je v Galeriji Krško predstavila fotografska dela iz serije Neulovljive sanje.
V petek, 5. aprila, je bilo v Galeriji Krško odprtje razstave Privid življenja. Z razstavo umetnica Irena Jurca nadaljuje razmišljanje o stanju duha in človekovem obstoju v zahodni družbi. Preko prikazovanja fragmentirane telesnosti Jurca drobi svojo misel na tehtna vprašanja tega časa; kaj pomeni biti človek, koliko je v boju za preživetje še ohranil človečnosti in kaj sledi? Meditativna narava del vabi k ponovnem premisleku o svetu in človekovi vlogi v njem. V Galeriji Krško umetnica prvič predstavlja svoja dela iz serije Neulovljive sanje v dialogu z zvočno inštalacijo.
Razstava Privid življenja z minimalističnim prikazom avtoričine ideje gledalca popelje v vizualno in avditivno meditativno izkušnjo, skozi katero lahko gledalec ponovno premisli o sebi, svetu in svoji vlogi v njem. Umetnica Irena Jurca v ospredje svojega zanimanja postavlja avtorsko fotografijo, s katero pripoveduje o vsebinsko različnih temah. Kot pravi sama, s pomočjo fotografske podobe raziskuje razmerje med intimnim doživljanjem sveta in zunanjo družbeno stvarnostjo. Osredotoča se na teme, ki odražajo bivanjske izkušnje ter različna eksistencialna vprašanja o smislu in bistvu, minevanju in razumevanju družbene realnosti. V predhodni seriji Morje v meni se je ukvarjala z družbenopolitičnim problemom migracij, ki se je navezoval na konkretno ki se je navezoval na konkretno izkušnjo tudi v našem okolju občutene begunske krize. V seriji Neulovljive sanje pa se je osredotočila na posameznika, prežetega s kulturo strahu, krhkosti in razdrobljenosti.