"Občina Krško je ena izmed najatraktivnejših in uspešnih občin v Sloveniji, razvojno napreduje in je zgled dobre prakse," je ob zaključku zunanje presoje, ki je včeraj potekala v občinski upravi, dejal vodilni zunanji presojevalec Slovenskega inštituta za kakovost SIQ iz Ljubljane Tomislav Nemec.
Uspešno opravljena presoja potrjuje, da je vodenje kakovosti na Občini Krško učinkovito in daje dobre rezultate, ki se na vseh ravneh odražajo v visoki kulturi kakovosti, ki jo zahteva standard ISO 9001:2008.Nemec ugotavlja, da je občina Krško ena tistih, v katerih sistem kakovosti daje rezultate, ki se odražajo v zadovoljstvu uporabnikov. Pohvalil je procese, ki po njegovi oceni tečejo nemoteno, kar vodi k temu, "da je občina Krško nedvomno ena izmed najboljših občin v Sloveniji, ki jih presojamo s strani Slovenskega inštituta za kakovost," je povedal Nemec.
Krško občino po oceni Nemca odlikuje na dolgi rok naravnan in uravnotežen razvoj na različnih področjih. Ob celostnem pogledu minulega petletnega obdobja je izpostavil multiplikativen učinek, ki ga ima za lokalno okolje za več kot 100 mio evrov investicijskega denarja kolikor ga je občina v zadnjih letih implementirala v številnih projektih. Ob upoštevanju splošno znanega ekonomskega pravila, da se vsak evro vložen v gradnjo multiplicira za 2,5 krat, je občina v prostor po besedah Nemca pravzaprav usmerila 250.000 evrov, saj je v proces vsake investicije vključenih več deležnikov. Ob tem, pravi Nemec, občina ta napredek že več let meri s transparentnimi kazalci in merili, ki govorijo o tem, da se je na krizo pripravila bistveno pred ostalimi. "Če bi se vse občine tako lotile procesov in svoje usmerjenosti k uporabnikom predvsem pa nenehnih izboljšav, bi bila kriza v slovenskem prostoru manj intenzivna", je še dodal. "Prav tako smo opazili, da v svojih uslugah, ki jih občinska uprava nudi občanom presega standarde, ki jih daje zakonodaja. V marsičemu naredite več kot se od vas zahteva", je še povedal Nemec.
Potrditve, da zunanji presojevalec krško občino vidi kot primer dobre prakse v Sloveniji in pohvale, da so zaposleni in njihovo delo ustrezno usmerjeni k rezultatom, k željam občanov in k visoki organizacijski kulturi je vesela tudi direktorica Melita Čopar. Povedala je, da si občina prizadeva za trajnostni razvoj na vseh področjih in da je uspeh zunanje presoje, skupen uspeh celotne občinske uprave, ki jo sestavljajo posamezniki. "Cilj našega dela je biti v službi občanov in občank, zato bomo tudi v bodoče stremeli k izboljševanju kakovosti", je dejala.
Tokrat so bili presojani predvsem procesi s področja vodenja uprave, gospodarjenja s premoženjem, področje javnih naročil, proces zagotavljanja družbeno koristnih aktivnosti, vodenje nekaterih projektov ter postopki, ki zadevajo področje pisarniškega poslovanja.
Cilje, o učinkoviti in prijazni javni upravi, ter še povečanem zadovoljstvu strank in zaposlenih bo občina Krško, ob upoštevanju priporočil zunanjega presojevalca, zasledovala tudi v prihodnje, so še zapisali v sporočilu za javnost.