M1989 Koksan Svet24.si

Kim Džong Un Putinu pošilja svoje največje topove

revoz Svet24.si

Vlada s 40-milijonsko injekcijo Revozu za ...

jaroslav haščak Necenzurirano

Bobinac, Smrekar in Mijatović prodajajo Športno ...

upravna enota tobacna sr Reporter.si

Tobačna je zlata jama za tega bogatega Slovenca: ...

tyson paul Ekipa

Drama že na tehtanju: Mike Tyson udaril Paula, ...

Chris Martin ima nenavaden ritual Revija Stop

Nenavaden ritual pevca Coldplayjev

jan oblak slovenija norveška mm Ekipa

Oblak iskreno o zelenici v Stožicah, takšnega ...

Novice

Ob 25-letnici zavezani h gradnji vseživljenjskega partnerstva s strankami, trajnostnemu poslovanju in bolj varne prihodnosti

Piše: R.K.

Čas objave:
12.04.2022 11:42

• Jubilejno leto je zaznamovano z vzponom Generalija na 2. mesto1 po tržnem deležu na slovenskem zavarovalnem trgu. • Nov triletni strateški načrt zaznamuje močna zaveza trajnostnemu poslovanju in grajenju vseživljenjskega partnerstva s strankami. • Preventivna dejavnost za večjo varnost v cestnem prometu je za zavarovalnico pomembno področje delovanja. Za zagotavljanje večje varnosti najranljivejših v prometu bodo skupaj z izbranimi občinami in Zavodom Varna pot postavili 7 novih, tridimenzionalnih prehodov za pešce, 3D zebre, ki se bodo pridružile lanskim štirim.

Zavarovalnica Generali v letu 2022 obeležuje 25 let delovanja v Sloveniji. Svojo prvo zavarovalno polico je sklenila 1. januarja 1997, deset let kasneje, leta 2006, pa je že postala največja mednarodna zavarovalnica v Sloveniji.

Po 25 letih delovanja na slovenskem zavarovalnem trgu se je po tržnem deležu povzpela na drugo mesto. Rast tržnega deleža izkazuje Generalijevo usmeritev, da postavlja stranke ves čas v središče svojega delovanja, z željo po gradnji dolgoročnih odnosov in vseživljenjskega partnerstva. Visoko zadovoljstvo strank je eden izmed ključnih ciljev Generalija vse od vstopa na slovenski trg. Za njegovo doseganje ponujajo svojim strankam inovativne produkte in celovito ponudbo zavarovanj ter sodobnih asistenčnih storitev po meri posameznika. Strankam so na voljo na 330 prodajnih mest po vsej Sloveniji.

V novem strateškem načrtu »Vseživljenjski partner24: Spodbujanje rasti« se je Generali zavezal k še bolj trajnostnemu delovanju. K temu stremi tudi na področju preventive v cestnem prometu. V sodelovanju z Zavodom Varna pot in z izbranimi slovenskimi občinami bo tako letos na območjih umirjenega prometa v uporabo predal 7 novih tridimenzionalnih prehodov za pešce, 3D zeber, za večjo varnost najranljivejših v prometu.

vanja-hrovat
Vanja Hrovat, predsednica uprave Generali zavarovalnice d. d.
Generali

Vanja Hrovat, predsednica uprave Generali zavarovalnice d. d.: »Ponosna sem, da smo v teh 25 letih uspeli doseči pozicijo, ko za stranko nismo samo zavarovalnica, temveč njen vseživljenjski partner, ki ji stoji ob strani v vsaki situaciji. Na tem bomo gradili tudi v prihodnje. Kljub zahtevnim okoliščinam, ki smo jim priča v zadnjih dveh letih, smo tudi z inovativnimi pristopi in rešitvami na daljavo dosegli pozitiven razvoj na vseh področjih in ostali tesno v stiku z zavarovanci. Imamo dobre temelje, da naše poslanstvo vseživljenjskega partnerja v prihodnje še poglobimo in hkrati delujemo vedno bolj trajnostno, kot smo se zavezali v našem novem strateškem načrtu. Dolgoročno želimo prispevati k bolj varni in trajnostni prihodnosti, obenem pa s svojim delovanjem spreminjati družbo na bolje.«

Generali zavarovalnica d. d. je del Skupine Generali, največje evropske zavarovalniške skupine s 190-letno tradicijo, ki globalno deluje v 50 državah sveta. V Sloveniji se je na trgu že od leta 1997 razlikovala po svojih inovativnih pristopih, predvsem pa po osebnem odnosu in poenostavljenih postopkih poslovanja. Pomemben mejnik pa je predstavljala tudi uspešna združitev z zavarovalnico Adriatic Slovenica januarja 2020. Ob naštetem in uspešnih korakih po jasno začrtani poti digitalne transformacije se je zavarovalnica kljub spremenljivemu gospodarskemu okolju zadnjih dveh let ob koncu leta 2021 povzpela na drugo mesto po tržnem deležu na slovenskem zavarovalnem trgu.

V jubilejno leto z novim triletnim strateškim programom
Začetek Generalijevega jubilejnega leta 2022 je zaznamovalo tudi sprejetje nove strategije »Vseživljenjski partner24: Spodbujanje rasti«, ki ga poganja skrb za trajnostno poslovanje – tako pri razvoju novih produktov in storitev, ki jih stranke pričakujejo in potrebujejo, kot tudi v odnosu do zaposlenih in širšega okolja, ki ga zavarovalnica podpira skozi dolgoročne partnerske projekte s podporo športu, kulturi, zdravemu načinu življenja in preventivi v prometu.

Ob 25-letnici z novimi, inovativnimi 3D zebrami v sedmih slovenskih mestih
Vse od začetka delovanja v Sloveniji v Generaliju stremijo k oblikovanju kakovostnih in dolgoročnih partnerstev, skozi katera skrbijo tudi za preventivne vsebine v lokalnem okolju. Posebno pozornost namenjajo varnosti v cestnem prometu. Z opozarjanjem na problematiko prometne varnosti ter z ozaveščanjem želijo prispevati k znižanju števila prometnih nesreč na območjih umirjenega prometa. Lani so skupaj z Zavodom Varna pot in občinami Velenje, Ptuj in Ljubljana postavili 4 inovativne tridimenzionalne prehode za pešce, 3D zebre, ki pritegnejo pozornost in voznike na območjih umirjenega prometa spodbudijo, da upočasnijo. Uspešno umeščanje postavitev 3D zeber letos, ob 25-letnici, nadaljujejo še v večjem obsegu. V aprilu in maju bodo z Zavodom Varna pot in sedmimi slovenskimi občinami postavili 3D-zebre v območjih umirjenega prometa v 7-ih mestih. Za varnost pešcev, otrok, kolesarjev, voznikov skirojev in starejših bodo 3D zebre poskrbele v občinah Piran, Kranj, Kobarid, Novo mesto, Črnomelj, Maribor in Murska Sobota. K izboru mikrolokacije 3D zebre v posamezni občini so lahko z glasovanjem prispevali tudi občani in širša javnost, saj bo 3D zebra zarisana na lokaciji, ki je v posamezni občini prejela največ glasov. 


GENERALI, d. d. je v Sloveniji prisotna od leta 1997 in letos obeležuje 25-letnico uspešnega poslovanja. Je vodilna mednarodna zavarovalnica v Sloveniji in del Skupine Generali. Skupina Generali je eden največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. Ustanovljena je bila leta 1831, prisotna je v 50 državah sveta, s skupnim prihodkom od premij, ki je leta 2021 obsegal 75,8 milijard evrov. S skoraj 72.000 zaposlenimi po vsem svetu in 67 milijoni strank ima Skupina vodilni položaj v Evropi in vedno bolj pomembno pozicijo na trgih Azije in Latinske Amerike. V Avstriji, Srednji in Vzhodni Evropi deluje Skupina preko svoje regionalne pisarne v Pragi. V 12 državah je ena izmed treh glavnih zavarovalnic. Generalijeva ambicija je postati vseživljenjski partner svojim strankam, ki ob skrbi za trajnostno poslovanje ponuja inovativne in prilagojene rešitve v edinstveni distribucijski mreži.