V NLB opozarjajo na lažna elektronska sporočila v imenu Pošte Slovenije, s katerimi želijo prevaranti od naslovnika pridobiti podatke, ki omogočajo krajo denarja. Prejemnik sporočila prejme lažno obvestilo, da ga čaka paket in naj prek povezave potrdi plačilo. Prejemnikom svetujejo, naj takšna sporočila ignorirajo oziroma zbrišejo.
Kot poudarjajo v NLB, gre za poskus prevare. Svetujejo veliko previdnost pri odpiranju sumljive elektronske pošte, ki jo prejemniki dobijo tako na službene kot tudi na zasebne elektronske naslove.
V izogib morebitnim zlorabam prejemnikom tovrstnih sporočil svetujejo, da naj ne odpirajo in ne odgovarjajo na pošto neznanih pošiljateljev ter ne klikajo na priponke in povezave v elektronski pošti takih pošiljateljev.
V primeru, da dobijo sumljivo sporočilo od znanega pošiljatelja, naj po drugem komunikacijskem kanalu preverijo, ali je sporočilo res poslal on. Lažna sporočila naj se nemudoma zbriše, še svetujejo na banki.
Če je prejemnik na takšno sporočilo že odgovoril in posredovali svoje podatke, svetujejo, da naj nemudoma prekliče ali blokira svojo kartico.
Kot so pojasnili, se lahko kartice za uporabo zaklene tudi prek mobilne denarnice NLB Pay, blokira ali deaktivira pa prek mobilne banke Klikin. Blokado kartice lahko stranke kadar koli uredijo tudi v kontaktnem centru na telefonski številki 01 477 20 00, po video klicu ali spletnem klepetu, so še sporočili iz banke.