Mestna občina Krško je na Vidmu našla začasno rešitev prostorske stiske OŠ dr. Mihajla Rostoharja, ki jo obiskuje 109 učenk in učencev. Od starejše občanke je občina skupaj z OŠ za obdobje petih let (oz. do izgradnje novega objekta v starem mestnem jedru) v letu 2020 v najem prevzela enostanovanjsko hišo na Vidmu na Cesti 4. julija, kjer je dovolj prostora za šest oddelkov posebnega programa za okoli 30 do 35 učencev z učitelji in varuhi.
V hiši sta Mestna občina Krško in OŠ dr. Mihajla Rostoharja Krško v zadnjih treh letih v treh etažah uredili učilnice ter učno stanovanje s kuhinjo, dnevno sobo in kopalnico. Župan mag. Miran Stanko, ravnateljica dr. Barbara Smolej Fritz, lastnica hiše Sonja Richly in učenec Samir so danes nove prostore tudi uradno predali namenu.
Mestna občina Krško je po besedah župana mag. Mirana Stanka za naložbo, ki je obsegala nabavo opreme, obnovo elektro in strojnih instalacij, stavbnega pohištva, talnih oblog, zunanjo ureditev z ureditvijo dostopne poti in parkirišča, zamenjavo strehe, nove fasade iz občinskega proračuna namenila skupno 272.000 evrov. Najemnina hiše znaša nekaj manj kot 300 evrov mesečno, a sta se mestna občina in najemodajalka dogovorili o pobotu najemnine z vlaganji v objekt. Lastnica hiše je namreč varovanka doma starejših občanov, oskrbnino pa ji doplačuje Mestna občina Krško. To je prvi primer reševanja problematike praznih objektov, v katerih lokalna skupnost najde potencial za potrebe javnih zavodov. Kot je še poudaril župan, umeščanje novega objekta OŠ dr. Mihajla Rostoharja, kjer bo prostora za vse, seveda teče dalje.
Kot je dejala ravnateljica dr. Barbara Smolej Fritz, so z novimi prostori, ki so jo poimenovali »Naša hiša«, pridobili novo širino, predvsem pa možnost za opolnomočenje starejših učencev, ki se poleg ostalega soočajo tudi z znižanimi prilagoditvenimi funkcijami oz. spretnostmi. Primanjkljaji v prilagoditvenih spretnostih se pomembno odražajo na področjih govora in komunikacije, skrbi zase, samostojnosti, socialnih spretnostih, učnih in delovnih zmožnostih, funkcionalnih učnih sposobnostih, sposobnostih praktičnih znanj, skrbi za lastno varnost. »Z novimi prostori lahko pedagogi, poleg ohranjanja in poglabljanja že pridobljenega znanja, pomembno vplivamo in razvijamo znanja, spretnosti in veščine, ki našim učencem tlakujejo pot v lažje in spretnejše vključevanje v vsakodnevno življenje. S tem povečujemo na eni strani sprejetost oseb s posebnimi potrebami ter na drugi samostojnejše, kvalitetnejše in bogatejše življenje naših učencev,« poudarja ravnateljica.
Slovesni dogodek so učenke in učenci OŠ dr. Mihajla Rostoharja skupaj z učitelji in varuhi popestrili z glasbo in pesmijo.