V industriji počitniških vozil so poslovno leto 2022/23 še vedno zaznamovale motnje v oskrbnih verigah (najbolj izrazite so bile motnje pri oskrbi z baznimi vozili), a je Adria Mobil kljub temu uspela relizirati 572 milijonov evrov prihodkov iz prodaje, kar je največ v zgodovini družbe. Dinamika evropskega trga karavaninga se postopoma umirja in vrača v predpandemske okvirje, kljub temu pa razveseljuje dejstvo, da se je v zadnjih letih karavaning ponovno uveljavil kot ena najbolj zaželenih oblik potovanj, pri čemer blagovna znamka Adria ohranja visok ugled na trgu in sodi med najbolj zaželene blagovne znamke v Evropi. Kljub zahtevnim pogojem delovanja je bilo poslovno leto 2022/23 najuspešnejše v zgodovini Adrie Mobil.
Izzive na področju dobavnih verig je Adria Mobil obvladovala z veliko mero agilnosti in organizacijske fleksibilnosti, njihovo obvladovanje pa je bilo uspešno tudi ob veliki meri angažiranja in vključevanja s strani vseh zaposlenih. Po zaslugi vlaganj v rast proizvodnih kapacitet, nove tehnologije in produktni razvoj je Adria Mobil v sicer zahtevnem poslovnem kontekstu realizirala prodajo nekaj več kot 15 tisoč enot, kar je sicer za 4 odstotne točke manj kot v preteklem poslovnem letu, vendar je s tem kot rečeno dosegla najvišji obseg prihodkov iz prodaje v zgodovini družbe. Ob dejstvu, da se evropski trg postopoma umirja in vrača v predpandemske okvirje, lahko to označimo kot odličen rezultat. Tudi skupina Adria Mobil je v poslovnem letu 2022/2023 nanizala odlične rezultate – z realizacijo prodaje na nivoju 16.500 enot, je skupina Adria Mobil realizirala prihodke v višini 660 milijonov evrov kar je za 12 odstotnih točk boljši rezultat v primerjavi s preteklim letom.
Na evropskem trgu počitniških vozil je Adria Mobil vnovič navduševala – kupcem so predstavili celovito paleto ponudbe v vseh produktnih segmentih in cenovnih razredih, poleg tega pa je družba premierno predstavila tri produktne novosti - Twin Max na podvozju MAN je najnovejši predstavnik priljubljene serije Twin, Mode, ki prinaša popolnoma nov in svež koncept v segmentu minivanov ter počitniško prikolico Aviva Lite, ki navdušuje z inovativnimi rešitvami in nizko težo ter je v letošnjem letu prejela tudi prestižno evropsko priznanje EIA – European Innovation Award - v kategoriji trajnost in okolje. Poudariti velja, da je to že sedmo zaporedno priznanje EIA, ki so ga prejeli izdelki Adrie Mobil, vsekakor pa razveseljuje tudi dejstvo, da so Adriini produkti sezone 2023/24 - tako na prikoliškem kot avtodomskem programu - prejemniki večih nagrad na zelo zahtevnem nemškem trgu. Od tega najbolj izstopata absolutno drugo mesto v kategoriji prikolic vstopnega razreda (Adria Aviva) ter absolutno prvo mesto v kategoriji polintegriranih avtodomov (Adria Coral / Matrix). Prejete nagrade so zagotovo dokaz, da kupci cenijo, prepoznajo in nagrajujejo produkte, ki so zasnovani kakovostno, inovativno, funkcionalno in se ponašajo tudi z vrhunskim dizajnom.
Tudi na področju trajnosti je Adria Mobil aktivno uresničevala svojo strategijo. Obstoječo sončno elektrarno, ki v podjetju deluje že od leta 2012, je v letu 2023 dopolnila nova sončna elektrarna. Z obema sončnima elektrarnama in deležem električne energije, ki jo pridobivamo iz obnovljivih virov javnega omrežja, sedaj v Adrii Mobil okvirno 30 % električne energije pridobivamo iz obnovljivih virov.
Področje trajnosti je tudi sicer močno vpeto v vse faze produktnega razvoja s poudarkom na uporabi trajnostnih oziroma recikliranih materialov, s čimer stremimo k razvoju in proizvodnji produktov, ki bodo imeli čim manjši vpliv na okolje skozi celoten življenjski cikel.
Poslovno leto so poleg tega zaznamovala tudi inflacijska gibanja ter visoke cene energentov in surovin, ki nedvomno vplivajo na obseg potrošnje in jih bo potrebno tudi v prihodnjem obdobju budno spremljati in obvladovati. Kljub temu v Adrii Mobil glede nadaljnjega razvoja in dinamike evropskega trga ostajamo realni optimisti, saj kot rečeno karavaning v Evropi predstavlja eno najbolj zaželenih oblik potovanj, blagovna znamka Adria po ostaja ena najbolj zaželenih znamk na trgu, kar najbolje potrjujejo prav številne prejete nagrade tako s strani strokovnih združenj kot tudi končnih uporabnikov.