nemška policija Svet24.si

V Nemčiji na lovu za trojnim morilcem

profimedia-0960025258 Svet24.si

Trumpov minister pojasnil carine za otočje, na ...

dvorec drnača Necenzurirano

Milijonski dobički lastnikov zasebnih klinik: ena...

931609_maja-keuc0-1 Reporter.si

Zlorabili ime Maje Keuc: peticije za izključitev ...

domen prevc Ekipa

Avstrijec takoj vedel, da bo rekord, na Eurosportu...

Velikonočna enolončnica Dober Tek

Odlične ideje, kako porabiti ostanke velikonočne...

POMIVANJE POSODE Dober Tek

Preprost trik, s katerim boste odstranili tudi ...

Novice Pariz

Mediji: Renault bi lahko za Mitsubishi proizvajal tudi v Sloveniji

Piše: STA

Čas objave:
12.03.2021 09:30

Francoski avtomobilski proizvajalec Renault bo za svojega japonskega partnerja Mitsubishi izdeloval dva modela za evropski trg, sta ta teden napovedala proizvajalca. Po poročanju tujih medijev naj francoske tovarne ne bi bile v igri, zato bi lahko Renault za proizvodnjo izbral Slovenijo ali Turčijo.

Renault in Mitsubishi sta del zavezništva, ki vključuje še japonski Nissan. Mitsubishi je zaradi zniževanja stroškov razvoj lastnih modelov za evropski trg ustavil, prodaja modelov, ki bi jih zanj proizvedel Renault, pa bi mu kljub temu omogočila ohranitev prisotnosti v regiji.

Nova modela, ki naj bi jih kupcem ponudili leta 2023, naj bi temeljila na obstoječih Renaultovih modelih. Podrobnosti niso znane, po navedbah neimenovanega vira pa naj francoske tovarne ne bi bile v igri za to proizvodnjo. To bi posel lahko prineslo Renaultovi slovenski ali turški tovarni.

Novomeški Revoz trenutno proizvaja modele Twingo tako z motorjem na notranje izgorevanje kot v električni različici - Clio in Smart Forfour (slednjega proizvajajo v okviru partnerstva z nemškim Daimlerjem), vendar je vodstvo Renaulta že napovedalo, da twingov ne bodo nasledili. Proizvodnjo bodo obdržali do začetka veljave evropskega okoljskega standarda za motorje Euro 7, kar se bo po napovedih zgodilo sredi desetletja.

Poleg dilem, kakšne modele razvijati in kdaj jih ponuditi kupcem, se avtomobilski proizvajalci med drugim soočajo tudi z izzivi, ki jih je prednje postavila pandemija covida-19. Skupina Renault je lani v luči pandemije vknjižila rekordno čisto izgubo v višini 8,05 milijarde evrov. Leto prej je ustvarila 19 milijonov evrov dobička. Več kot polovico izgube je sicer prispeval japonski partner Nissan.