Podjetja Dolenjske in Bele krajine se zavedajo pomena zaposlenih pri uspešnosti in trajnostnem ter razvojno naravnanem poslovanju.
Sodelujoča podjetja se lahko tudi skozi sejemske nastope predstavijo javnosti kot privlačen delodajalec. Tako krepijo svoje poslanstvo, svojo prepoznavnost in svoj ugled. Takim podjetjem oziroma delodajalcem je mnogo lažje obvladovati izzive vse bolj zahtevnega trga dela ob morebitnem pomanjkanju zaposlenih, tudi znotraj lastnih poslovnih procesov.
Prav zato se je skupina dolenjsko in belokranjskih podjetij odločila, da se skupaj, že dvanajstič zapored, pod okriljem Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine, predstavijo na vseslovenskem Kariernem sejmu MojeDelo 2022, ki se je v ljubljanskem Cankarjevem domu odvil včeraj.
Na letošnjem sejmu se je predstavilo osem podjetij, članov GZDBK, in sicer Adria Mobil, Adria Dom, Akrapovič, CGP, Krka, Mikrografija, Terme Krka in TPV AVTOMOTIVE.
Skupni regijski nastop na vseslovenskem kariernem sejmu jim vsebinsko bogati Mestna občina Novo mesto. Tako lahko obiskovalcem sejma razkrivajo tudi privlačnost življenja in dela v domači regiji. Vrednota regije pa ni le uspešno gospodarstvo, je tudi kakovostno življenje vseh prebivalcev, še poudarjajo v GZDBK.