Kolpa je doma v številnih domovih - 6.6.2019 je dobila še enega. V Zagrebu je odprla prvi razstavno prodajni salon. S pogumom zazrtim v svet, s 40 letno tradicijo, so salon odprli na naslovu Savska opatovina 36 (pri City centru One West). Dogodka se je udeležil tudi predsednik uprave Kolpe, d.d. Metlika Mirjan Kulovec.
Podjetje Kolpa iz Metlike, ki deluje od leta 1978, ima v lasti 3 uspešne blagovne znamke, in sicer Kolpa san - vrhunski izdelki za opremo kopalnic, Kerrock - kompozitni material prihodnosti z neslutenimi priložnostmi ter Kolpa solutions znotraj katerega poskrbijo za idejno zasnovo, načrtovanje in oblikovanje, izvedbo in montažo modernih udobnih ter prestižnih prostorov in stavb.
Podjetje prodaja v 44-ih državah, 80 odstotkov izdelkov pa izvaža na zahtevne evropske trge. Upravljajo lastna podjetja v Nemčiji, Rusiji, na Hrvaškem, v Srbiji, Črni gori in na Madžarskem.
Širijo tudi svojo maloprodajo, saj so v zbirko salonov poleg Metlike in Ljubljane v Sloveniji, Budimpešte na Madžarskem, Zrenjanina v Srbiji, Kazana, Nižnog Novgoroda ter Moskve v Rusiji, zabeležili tudi prvi lastni razstavno prodajni salon v Zagrebu. Le-ta se razprostira na 950m2, na naslovu Savska opatovina 36, to je pri City Centru One West. Za izris načrtov salona ter za izvedbo projekta, so poskrbeli hišni arhitekti ter projektni team.
V razstavno-prodajnem salonu kopalniške opreme Kolpa san in Kolpa san PREMIUM Kolpa razstavlja predvsem artikle višjega in srednjega cenovnega razreda - od kopalnih kadi, masažnih sistemov, tuš kabin, masažnih kabin, parne savne in kopalniškega pohištva. Vsem, predvsem pa investitorjem in arhitektom je na ogled tudi druga Kolpina blagovna znamka Kerrock - kompozitni material v vseh možnih izvedbah.
Donacija
Svoje veselje ob otvoritvi novega salona je Kolpa delila s ''Kliniko za očne bolesti, KBC Sestre milosrdnice'', ki jim je donirala 40.000 kn za nabavo opreme potrebne za izvajanje orbitalnih, rekonstrukcijskih in očesnih kirurških posegov pri otrocih.
Kolpina zgodba
Ne izdelujejo, temveč kreirajo. Ne gredo s tokom, temveč utirajo nove struge uspeha. Ker že od leta 1978 rastejo z lastnih znanjem in izkušnjami, ki so jih do danes pripeljale na mesto enega vodilnih proizvajalcev kopalniške opreme v srednji in jugovzhodni Evropi.
Inovativnost, drznost, sodobnost in vrhunska kakovost so njihovi aduti, ki gradijo mednarodni ugled podjetja Kolpa, d. d. Metlika, in dajejo pečat njihovim lastnim blagovnim znamkam – programu vrhunske kopalniške opreme Kolpa san in programu inovativnega kompozitnega materiala Kerrock, ki zadovoljita tudi najbolj zahtevne želje. Vse prednosti programov združujejo tudi v programu Kolpa solutions, kjer se uveljavljajo kot strateški izvajalec inženiringa.
Svoj uspeh delijo tudi z ostalimi, saj se zavedajo svoje vloge na področju družbene odgovornosti tako do narave kot lokalnega okolja in širše družbe. S pogledom usmerjenim v prihodnost in v doseganje zastavljenih ciljev uresničujejo svojo vizijo grajenja ugleda zanesljivega in inovativnega partnerja s tradicijo.
18. junija letos bodo podoben salon odprli tudi v centru Moskve.
Predsednik uprave Kolpa Mirjan Kulovec
Pogovor Mirjan Kulovec in Petra Majdič