MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

Simon Popek, Miša Molk Svet24.si

Ljubitelji filmov spet prišli na svoj račun

Boris Kupec 2022 Necenzurirano

Po našem razkritju razveljavili 30-milijonski ...

dzani stojakovic novo mesto rom Reporter.si

V Novem mestu se hvalijo: To je Rom Đani, ki hodi...

doncic Ekipa

Dončić je tako odgovoril vsem kritikom, ki ga ...

Chris Martin ima nenavaden ritual Revija Stop

Nenavaden ritual pevca Coldplayjev

gios bicevskis 24 af Ekipa

Igralca Olimpijinega tekmeca ustrelil oče, znane ...

Novice

Izkušnjo bi ponovili še enkrat

Piše: R.K.

Čas objave:
20.04.2023 09:53

Včeraj se je v organizaciji OŠ Grm za učence dolenjskih osnovnih šol v atriju Knjižnice Mirana Jarca odvijala okrogla miza z naslovom Erasmus se splača. Učenci, Maj Žižek, Ida Vrbetič in Laura Kostrevc, ki so v letošnjem šolskem letu v okviru Erasmusa obiskali šolo v Valenciji, so z voditeljema Lucijanom Ivičićem in Tinkaro Novak v angleškem jeziku delili svoje strahove, pričakovanja in doživetja te izkušnje, ki bi jo, kot so dejali, takoj ponovili še enkrat. Poudarili so, da morajo biti učenci, ki se udeležijo Erasmus izmenjave, odgovorni, spoštljivi, radovedni, predvsem pa željni raziskovanja.

Okroglo mizo so zaključili z mislijo, naj si vsi upamo potovati, obiskati nove dežele, spoznati nove ljudi, nove kulture, deliti svoje izkušnje, saj na tak način rastemo in se premikamo naprej.

Okrogli mizi so prisostvovali tudi učitelji z Islandije, ki preko programa Erasmus trenutno gostujejo na OŠ Grm. Učencem so predstavili Islandijo in njihov šolski sistem. Po koncu okrogle mize so se vsi zbrani v Kulturnem centru Janeza Trdine udeležili še delavnice ljudskih plesov, ki jo je vodila učiteljica Petra Nograšek.

Istočasno pa sta ravnateljica Zdenka Mahnič in Staša Sabatucci gostili ravnatelje dolenjskih osnovnih šol in jim predstavili značilnosti in prednosti Erasmus akreditacije, ki jo je Osnovna šola Grm kot edina dolenjska šola pridobila za obdobje petih let.