Podjetniška ideja za spletno rešitev LinkTrip je skupini dijakov Gimnazije Novo mesto prinesla zmago, pohvale žirije pa si je prislužila tudi druga skupina novomeških dijakov z idejo za projekt socialnega podjetništva Doin' good.
Manjša skupina novomeških dijakov je razvijala aplikacijo LinkTrip, ki kombinira različne načine transporta - avtobuse, vlake in letala - in predlaga najboljše kombinacije in najboljše cene za pot od točka A do točke B, ne da bi bilo ljudem za to treba porabiti veliko časa za brskanje po internetu.Platforma, ki povezuje prostovoljce, dobrodelne ustanove in socialno čuteča podjetja
Novomeški dijaki v večji skupini pa so pod imenom Doin' good razvijali svež koncept socialnega podjetništva. Temeljil bi na platformi, ki bi povezovala prostovoljce, dobrodelne ustanove in podjetja s socialnim čutom, ki se ne pehajo le za dobičkom, ampak želijo pomagati ljudem v stiski. Na platformi delujoča podjetja bi darovala svoje izdelke ali storitve, te pa bi dobili prostovoljci za sodelovanje na omenjeni platformi, kot poroča Dnevnik.
Zmagovalni dijaki - mladi podjetniški upi
Ekipo Gimnazije Novo mesto, ki je svoj smisel za podjetništvo je v Celovcu več kot uspešno dokazala, so sestavljali dijaki Nika Bratkovič, Nika Miletič, Aleja Repinc, Lora Kastelic, Tomaž Žinko, Maj Jaklič, Katja Kelvišar, Iva Starc in Petra Ravbar z mentorjem Janezom Gorencem. V njihovi skupini so sodelovali še mlad podjetnik Matija Goljar, programer in študent matematike Tibor Djurica Potpara in dijak Gimnazije Velenje Luka Dimitrovič.
Potek Start-up Weekenda
Start-up Weekenda v Celovcu, ki je v organizaciji build! Gründerzentruma, JungeWirtschafta in SGZ mladine potekal od 1. do 3. februarja, se je udeležilo 65 podjetnikov, v glavnem iz Slovenije in Avstrije. V petek je vsak od njih najprej v minuti predstavil svojo podjetniško idejo z različnih področij od geoinformatike, spletnih aplikacij do dizajna, turizma in drugih. Udeleženci so glasovali za tiste ideje, ki so jih najbolj prepričale. Za enajst idej z največ glasovi so oblikovati time, ki so do nedelje popoldne razvijal poslovni model za svojo idejo, pri tem pa so jim pomagali strokovnjaki z različnih področij. Na koncu so svoje poslovne ideje in modele predstavili žiriji - potencialnim vlagateljem.
Start-up Weekende šesto leto širijo po svetu
Prvi Start-up Weekend je neprofitna organizacija startupweekend.org pripravila leta 2007, do zdaj pa so jih razširili v 108 držav in tudi v Slovenijo. Do zdaj se je zvrstilo blizu tisoč Start-up Weekendov, ki jih je obiskalo okoli sto tisoč udeležencev. V sklopu teh prireditev pa je nastalo že več kot deset tisoč novih podjetij. Pred celovškim Start-up Weekendom so letos izvedli že 28 takšnih dogodkov, sporočajo iz SGZ mladina. Ta je »mladinska sekcija« Slovenske gospodarske zveze, krovne gospodarske ustanove koroških Slovencev, ki deluje od leta 1988.