Predstavniki občin-partneric v projektu Mreža postajališč za avtodome po Sloveniji so prejšnji teden zbrali na Mirni. Poudarek letošnjega srečanja je bil delovanje postajališč za avtodome v praksi.
„Največji uspeh je to, da se vsako leto zberemo v velikem številu partnerji, ki sodelujemo v Mreži postajališč za avtodome, in pregledamo, kaj smo naredili v preteklem obdobju in si zadamo naloge za naslednje obdobje. Seveda pa me veseli tudi, da so občine prepoznale, da je projekt pomemben za promocijo avtodomarskega turizma v Sloveniji in da bo Slovenija prepoznavna tudi med avtodomarji, ki ne samo kampirajo oziroma dopustujejo, ampak tudi raziskujejo Slovenijo ,“ je prepričan vodja projekta in župan nosilne občine, Občine Mirna, Dušan Skerbiš.
V projekt Mreža postajališč za avtodome po Sloveniji je trenutno vključenih 89 občin, ki se bodo s skupnim katalogom predstavljale na sejmih od jeseni 2018 do pomladi 2019. Štiri leta po predstavitvi ideje, na petem srečanju, so že lahko govorili o urejenih postajališčih in parkiriščih, o tem, kako se lotiti prijave gosta, dotaknili so se tudi pobiranja turistične takse.
Koordinatorka projekta Petra Krnc Laznik je ponovila, da se mora na postajališču za avtodome popotnik z avtodomom predvsem počutiti varnega, hkrati pa naj bo lokacija izhodišče za raziskovanje Slovenije in njenih kulinaričnih, kulturno-zgodovinskih, naravnih ter ostalih znamenitosti.
Kako so se na PZA Koper spopadli s predolgim trajanjem postanka in uredili prijavo gostov, je povedal Marko Ugrin iz podjetja Marjetica Koper. Drago Bulc je poudaril, da je popotnik z avtodomom priložnost za turistične kmetije, Slovenija pa da tovrstnim gostom lahko ponudi petzvezdično doživetje.
Janez Kovačič (CCS, Zavod Kočevsko) je v imenu avtodomarjev spomnil, da je treba lokacije na terenu opremiti z ustreznimi prometnimi znaki, da bodo gostje prepričani, da na nekem mestu lahko ustavijo.
Izkušnje s sodelovanjem v mreži sta delili tudi Anita Pajtler iz Kostanjevice na Krki in Ksenja Kragl iz Krškega, ki sta poudarili, da sta tovrstno sodelovanje in promocija dobrodošla, hkrati pa dodali, da promocijskega materiala ni nikoli preveč.
Odgovorni urednik revije Avtodom Rok Vizovišek je poudaril, da je mreža promotor slovenskega turizma, upravljalce parkirišč in postajališč za avtodome ter turistične delavce je opomnil, da je vsak gost, slovenski ali tuji, vreden enako in da je največji uspeh, če se vrne.
Danijel Botić je predstavil mobilno platformo Vision One, ki želi – podobno kot mreža združuje postajališča za avtodome – združiti turistično ponudbo na enem mestu in ponuditi uporabnikom prijazno izkušnjo iskanja informacij in zanimivosti o neki lokaciji v eni sami aplikaciji.
Izjava Dušana Skerbiša
Dušan Skerbiš o največjem uspehu projekta MPZA SLO