Prekmurska ravnica Svet24.si

Za krajšo življenjsko dobo pri Pomurcih krivi ...

denar, upokojenka, starejši, upokojenci, penzija Svet24.si

Daljši rok za uveljavljanje vdovske pokojnine

1697653654-dsc2874-01-1697653578445 Necenzurirano

Jože Anderlič, graditelj Schellenburga za elito,...

dalmatinka penthouse Reporter.si

To so najdražja stanovanja na trgu v Ljubljani: ...

aleksander sekulić (3) Ekipa

Bo Sekulić ostal selektor? Erjavec sporoča: Če ...

Blanka prej in potem Njena.si

FOTO: Osupljiva preobrazba moralne zmagovalke

renato vugrinec 2 Ekipa

Slovenska legenda v srbsko politiko, postal je ...

Novice Novo mesto

FOTO: Zgodba o uspehu: kozmetika iz konoplje

Piše: Radio Krka

Čas objave:
21.08.2015 12:18

V domačem prostoru rastejo med mladimi podjetniki izjemne zgodbe o uspehu prav v povezavi z industrijsko konopljo. Dolenjsko podjetje Kanas je z inovativno konopljino kozmetiko prepričalo komisijo Mednarodnega sejma obrti in podjetnosti MOS. Uvrstili so jih v prestižno skupino 10 mladih podjetnikov, ki bodo svoje inovativne izdelke predstavljali na osrednjem prostoru celjskega sejma.

Ustanovitelja Kanasa, Silvija Špehar in Marko Sladič, žanjeta uspehe s konopljino kozmetiko Hemptouch, ki v prevodu pomeni dotik konoplje. Te dni končujeta priprave za nastop na radgonskem kmetijskem sejmu Agra, kjer je industrijska konoplja med vodilnimi temami. V sklopu sejma bo potekal tudi letošnji Svetovni kongres konoplje.

»Razvoj mladega podjetja zahteva celega človeka in če bi takrat vedel, kako težki bodo prvi koraki, bi še enkrat premislil. Vendar nas v Kanasu vodijo jasno določeni cilji«, pravi Marko Sladič in ob tem ne skriva ambicij za vstop na tuje trge. »Naša kozmetika je ob slovenskem trgu prisotna že v Italiji in na Hrvaškem, vstopamo pa tudi na švedski in britanski trg«, še dodaja 34-letni Marko.

»Neverjetno je, da vsak dan dobivamo pozitivne odzive naših kupcev, ki povedo, kako jim naša kozmetika rešuje kožne težave«, pove Silvija Špehar, ki v podjetju skrbi za snovanje in razvoj novih izdelkov. »Dermatitis, luskavica, alergije in vnetja – vse to pesti naše tipične kupce, ki jih konvencionalna kozmetika pusti na cedilu. Jaz verjamem, da naravna kozmetika iz hladno stiskanega konopljinega olja in CBD smola res pomagata. To je pravi razlog, da sem se odločila za ustanovitev blagovne znamke Hemptouch «, še doda 32-letna biologinja, ki so jo v 2014 povabili v oddajo Prava ideja.
Partner v podjetju je tudi Jernej Redek, ki na svoji kmetiji v vasi Krka na žetev pripravlja že drugo letino konopljinih rastlin: »Prejšnji teden smo na njivi želi vršičke konoplje, ki se uporabljajo za ekstrakcijo konopljine smole. Prav konopljina smola, natančneje imenovana s kratico CBD, je dragocena učinkovina, ki jo kupci na trgu vse bolj iščejo.


Konopljo za pridobivanje konopljine smole, je potrebno požeti ob pravem času, tik pred preden obrodijo semena. Jernej Redek, po izobrazbi agronom, razloži: »Konopljo smo želi celo in jo obesili v kozolec, da se osušijo listi. Sledi vršičkanje, kjer bomo odstranili liste od stebla, iz njih pa se pridobi konopljina smola. Še bolj se veselimo žetve, ki jo načrtujemo v začetku septembra.«
Pri Kanasu so linijo kozmetike že dopolnili s težko pričakovanimi izdelki iz CBD smole. V medicini in kozmetični industriji je CBD trenutno ena najbolj raziskovanih učinkovin. »CBD daje novo upanje za avtoimunske bolezni in kožne težave«, je prepričana Silvija, ki bo naslednje dni kozmetiko Hemptouch predstavljala na radgonskem kmetijskem sejmu Agra.

V septembru se bo Kanas predstavil na celjskem sejmu MOS med 1000 razstavljavci iz več kot 30 držav. Na razpisu MOSovi podjetni talenti so prepričali komisijo in se uvrstili med 10 mladih podjetnikov, ki bodo svoje inovacije predstavljali v osrednjem delu dvorane L.