vladimir putin Svet24.si

Ker je pozivala k umoru Putina, jo čaka osem let ...

revoz Svet24.si

Vlada s 40-milijonsko injekcijo Revozu za ...

jaroslav haščak Necenzurirano

Bobinac, Smrekar in Mijatović prodajajo Športno ...

upravna enota tobacna sr Reporter.si

Tobačna je zlata jama za tega bogatega Slovenca: ...

zlogar Ekipa

Smeji se Slovenija: Ime trenerja Žlogarja imel na...

Tjaša Vrečič Kmetija Njena.si

Kmetija: Tjaša hospitalizirana, morala je na ...

benjamin sesko tv2 norvezani Ekipa

Bizarno in nespoštljivo do Šeška: glejte, kaj ...

Novice Novo mesto

FOTO: Slovenija vse bolj prepoznavna kamping in karavaning destinacija

Piše: P.K.

Čas objave:
24.01.2018 12:20

Na največjem sejmu za turizem in prosti čas, že 50. sejmu CMT v Stuttgartu, je že četrto leto sodelovala tudi Mreža postajališč za avtodome po Sloveniji, ki je letos v sodelovanju z nemškim partnerjem Mein Platz in Slovensko turistično organizacijo pripravila tudi tako imenovani Slovenski dan.

»Obiskovalcem smo ponudili slovensko potico, ki smo jo pospremili s pristnimi zvoki harmonike. Ugotavljamo, da Nemci vse bolj poznajo Slovenijo kot deželo, primerno tudi za obisk z avtodomom. Čedalje bolj pomembno zato postaja to, da parkirišča in postajališča tudi dejansko uredimo in poskrbimo za vsebino v neposredni bližini, da bodo popotniki zadovoljni,« pravi župan Občine Mirna in vodja projekta Dušan Skerbiš.

Več kot 2000 razstavljalcev, nova dvorana, 50. obletnica in bogat spremljevalni program so razlog, za rekorden obisk – v vseh dneh sejma se je po besedah organizatorja zvrstilo okoli 265 tisoč obiskovalcev. 

»Sejem je izjemno živ. Lahko opazimo predstavnike skoraj z vsega sveta, prav tako je veliko obiskovalcev, Slovenija pa je zastopana precej slabše od sosednjih držav. Naša prisotnost v evropskem prostoru skoraj ni omembe vredna, čeprav imamo izjemne priložnosti v turizmu, tako v centru kot na podeželju. Prav zato se mi zdi naš projekt izvrsten. Statistika pravi, da Nemčija postaja pretesna za avtodomarje, ki jih je samo v Nemčiji vse več, za cilj izbirajo jug. In tu je naša priložnost. Vesel sem, da sem tu in da so nekateri predstavniki slovenske turistične organizacije v teh dneh zagotovili, da bodo v prihodnje bolj intenzivno pristopili k oglaševanju in promocijam na tovrstnih sejmih,« je jasen trebanjski župan Alojzij Kastelic.

Predsednik Turističnega društva Suha krajina in dolgoletni akter turističnih dogodkov v Žužemberku Vlado Kostevc pa dodaja: »Lahko rečem, da je projekt odličen. Osebne izkušnje kažejo, da projekt deluje, saj so na vseh treh naših parkiriščih v občini Žužemberk lani opazili povečano popotnikov z avtodomi. Predstavitve na sejmih so domače, pristne, projekt pa eden najboljših v povezovanju slovenskih občin, središča in podeželja, ter turistične ponudbe in upam, da se bo še naprej uspešno razvijal.«

Tudi letos je bila predstavitev del sodelovanja na sejmu, kjer so obiskovalci lahko vse dni sejma z razstavnega prostora v STO v hali 6 ali Mein Platz v hali 9 s seboj odnesli brezplačne brošure, v katerih 82 slovenskih občin predstavlja skupaj kar 152 lokacij za postanek. Ponekod ima popotnik z avtodomom možnost oskrbe, drugje lahko le brezskrbno prenoči, nekje pa mu nudijo vse udobje, ki ga na popotovanju in raziskovanju potrebuje. Vse lokacije pa so predvsem izvrstno izhodišče za raziskovanje Slovenije.

»Slovenija z vsakoletno prezentacijo postaja vse bolj prepoznavna turistična in avtodomarska destinacija. Ljudje več ne sprašujejo, kje je Slovenija, ampak kako in kje bi lahko pri nas preživeli počitnice,« je prepričan Drago Bulc, Tjaša Gruenfeld iz podjetja Caravan Ljubljana pa dodaja: »Povečuje se prepoznavnost Slovenije kot destinacije tudi za avtodomarje. Prej je bila to država, ki so jo prevozili na poti na Hrvaško, sedaj postaja tudi država, kjer se želijo ustaviti. To je predvsem zasluga projekta Mreža postajališč za avtodome po Sloveniji, ki uspešno opozarja na možnost postanka, predstavlja lokacije in doživetja na sejmih v Stuttgartu in tudi Düsseldorfu. Tako predajajo popotnikom pomembno informacijo, da so v Sloveniji zaželeni.« 

(Trenutno) 82 slovenskih občin druži zavest, da so popotniki z avtodomi dragoceni gostje, ki si želijo raziskovati in doživeti Slovenijo od blizu in nikakor ne le z avtoceste. Občine-partnerice v projektu so poleg nosilne Mirne še Ajdovščina, Apače, Bled, Bohinj, Brežice, Cankova, Celje, Cerknica, Cerkvenjak, Divača, Dobrepolje, Dobrovnik, Dolenjske Toplice, Domžale, Gornja Radgona, Gornji Grad, Grosuplje, Hrpelje-Kozina, Ivančna Gorica, Izola, Jesenice, Kamnik, Kočevje, Koper, Kostanjevica na Krki, Kozje, Kranj, Kranjska Gora, Krško, Ljubljana, Ljubno, Ljutomer, Loška dolina, Lovrenc na Pohorju, Lukovica, Maribor, Markovci, Metlika, Miklavž na Dravskem polju, Miren-Kostanjevica, Mokronog-Trebelno, Murska Sobota, Nova Gorica, Novo mesto, Odranci, Ormož, Pivka, Polzela, Postojna, Ptuj, Radenci, Radlje ob Dravi, Ribnica na Pohorju, Semič, Sevnica, Sežana, Slovenj Gradec, Slovenske Konjice, Straža, Sv. Trojica v Slovenskih Goricah, Šentilj, Šentjernej, Šentjur, Šentrupert, Škocjan, Škofja Loka, Šmarje pri Jelšah, Šmarješke Toplice, Trebnje, Tržič, Velenje, Velike Lašče, Vitanje, Vransko, Vrhnika, Zagorje ob Savi, Zreče, Žalec, Železniki, Žiri in Žužemberk. 

»Odzivi so prav zares dobri. Vse informatorje še posebej veseli, da se ljudje ustavijo ob pultu s konkretnimi vprašanji in prosijo za nasvete, kaj si ogledati, kje prenočiti, saj načrtujejo letošnje dopuste, hkrati pa z veseljem delijo izkušnje iz preteklih obiskov naše dežele, ki so bili lahko službene ali zasebne narave,« pravi koordinatorka projekta Petra Krnc Laznik.

Januarske aktivnosti v MPZA SLO zaključujejo z okroglo mizo v sklopu 29. sejma Natour Alpe Adria, ko bodo o vse večji prepoznavnosti Slovenije kot kamping in karavaning destinacije ter vlogi in pomembnosti MPZA SLO pri tem spregovorili različni sogovorniki.