Na gradu Bogenšperk so odprli razstavo grafik uveljavljenega slovenskega grafika Janka Orača. Z odprtjem razstave je javni zavod Bogenšperk obeležili obletnico ustanovitve Valvasorjevega grafičnega zavoda.
Rezultat Valvaosjreve grafične delavnice so domala vsi bakrorezi, ki so odtisnjeni v Valvasorjevih knjigah, posledično pa tudi izjemna zbirka grafičnih listov (preko 7000), ki jih je Valvasor nakupil po Evropi in leta 1685 tematsko uredil ter dal vezati v 18. zvezkov velikega formata. Originale Valvasorjeve grafične zbirke hranijo v zagrebški metropolitanski knjižnici, leta 2008 pa je pod okriljem Valvasorjeve fundacije pri SAZU izšla faksimilirana izdaja z imenom Iconotheca Valvasoriana.Diplomirani slikar in grafik Janko Orač, je ob odprtju razstave, Javnemu zavodu Bogenšperk, podaril tri svoje grafike, kar bo predstavljalo začetek zbiranja nove grafične zbirke na Bogenšperku in hkrati tudi nadaljevanje Valvasorjeve tradicije.
V prihodnje bo Javni zavod Bogenšperk, preko sodelovanja s slovenskimi in tudi tujimi grafičnimi umetniki, poskrbel za dopolnjevanje grafične zbirke Bogenšperk s sodobnimi deli uveljavljenih umetnikov. Tako Bogenšperk zopet postaja pomemben center grafične umetnosti pri nas.
Janko Orač se je izoblikoval v sodobnega in plodnega ustvarjalca preko šolanja na Visoki šoli za slikanje in risanje v Ljubljani, trenutno nadaljuje podiplomski študij grafike na Akademiji za likovno umetnost v Zagrebu. Imel je že več kot 70 samostojnih razstav. Za svoja dela je prejel številna priznanja. Ima status svobodnega likovnega ustvarjalca. Je avtor in vodja slikarskih kolonij Novomeški likovni dnevi in Zibika-Tinsko. Živi in ustvarja v Novem mestu in Zibiki.
Kustos Goran Milovanović je v katalogu ob razstavi zapisal:
"Tovrsten izbor razstavljenih del sva z avtorjem naredila tudi zato, ker sva hotela prav na gradu Bogenšperk, kjer je imel Janez Vajkard Valvasor urejeno bakrorezno delavnico, in zato velja kot pomemben center grafičnega ustvarjanja, z različno uporabo tehnik poudariti specifičnost umetniške grafike kot medija in didaktično predstaviti vso umetniško širino, ki jo nudi grafika kot ena od vej likovne umetnosti. Na razstavi tako vidimo tri osnovne grafične tehnike: visoki, globoki in ploskovni tisk. Večina del, ki jih predstavljamo v tokratnem izboru, je nastala konec lanskega leta ali letos in so izvedena v tradicionalnih grafičnih tehnikah, znotraj njih pa avtor širi in odpira polja, enkrat v barvnem spektru, pa spet v kompozicijski zasnovi, ali pa v formatu."