Digitalna agencija Mediodrom iz Novega mesta je na tekmovanju WEBSI Spletni prvaki, ki nagrajuje najboljše dosežke v digitalnem svetu, za Renaultovo kampanjo Twingospodične ponovno prejela nekaj najpomembnejših nagrad. Slavili so v kategorijah NAJ digitalna kampanja in Družbena omrežja, prvi pa so bili tudi po izboru ljudstva.
S tremi WEBSI-ji je žirija Mediodrom ponovno uvrstila v sam vrh slovenskih digitalnih ustvarjalcev. "Nagrade so potrditev našega dela in prizadevanja po ustvarjanju inovativnih digitalnih zgodb", je povedala Milena Jakovljević, ki je v agenciji pilotirala projekt Twingospodične.Nagrajeno kampanjo je Mediodrom pripravil skupaj z dvema globalnima agencijama, Publicis Groupe in OMD. Nagrade je skupaj z drugimi soustvarjalci kampanje prevzela ekipa Mediodroma.
Mediodrom je digitalna marketinška agencija, specializirana za družbena omrežja, spletno oglaševanje, razvoj aplikacij, njihova posebnost in tržna niša pa je tudi svetovanje s področja internetnega prava. Svojim strankam tako nudijo celosten nastop na spletu. V svoji ekipi združujejo strokovnjake, ki se z družbenimi omrežji ukvarjajo že odkar so se ta pojavila. Na tem področju so zato eni izmed najboljših, kar dokazujejo tudi prejete nagrade.