Podjetje Lisca se je sredi januarja predstavilo na 50. sejmu Salon International de la Lingerie v Parizu. Gre za največji svetovni sejem perila.
Modne novosti je prikazalo 480 razstavljalcev, nekatere blagovne znamke, med njimi tudi Lisca, pa so se predstavile tudi na osrednjih modnih revijah, ki se jih je udeležilo več tisoč obiskovalcev na dan. Kot je povedala vodja marketinga in odnosov z javnostjo v Lisci Barbara Pungerčič Punter, v Sloveniji prodajo od 20 do 25% perila, ostalo prodajo pa beležijo na mednarodnih trgih. Veliko sedelujejo s Hrvaško, že nekaj let pa so prisotni tudi v Nemčiji, med glavne trge pa zagotovo sodijo tudi Italija, Nizozemska, Češka in Rusija.Za glavno modno revijo znamk, ki bodo zaznamovale modne smernice v prihodnjih sezonah, je bilo izbranih šest modelov spodnjeg perila Lisca. Gre za glavne nosilce modnih smernic prihodnje sezone in z izpostavitijo kar šestih kreacij, Lisca vsekakor sodi v sam vrh mode perila, je še povedala Pungerčič Punterjeva.
Dodaja tudi, da so modno revijo obiskali številni potencialni poslovni partnerji, zato je sejem v Parizu dobra odskočna deska za slovensko podjetje.