Metliška Kolpa je v svojem razstavno prodajnem slonu v ljubljanskem BTC Cityju pripravila druženje z arhitekti.
Podjetje Kolpa, d.d. Metlika je v svojem razstavno-prodajnem salonu Kolpa, v BTC CITY-ju v Ljubljani, minulo sredo, 11.10.2017 zvečer pripravila druženje z arhitekti. Na eventu so predstavili svojo novo blagovno znamko Kolpa Solutions, 34 novih svežih barv materiala Kerrock ter Kolpa san PREMIUM kolekcijo. Designer Daniele Luciano Ferrazzano iz Studia DLF, ki je za podjetje Kolpa razvil 2 koncepta kopalnic Milo in Boul, je dogodek nadgradil s predavanjem o industrijskem oblikovanju.
Daniele Luciano Ferrazzano je zaključil šolanje za industrijskega oblikovalca na Visoki šoli za oblikovanje Schwäbisch Gmünd l. 2008. V naslednjem letu 2009 je ustanovil Studio DLF. Zadnja leta se posveča predvsem področjema oblikovanja pohištva in notranje opreme. Pri tem se osredotoča na stilske elemente, razvijanje inovativnih rešitev in možnosti izvedbe. V njegovih delih se odraža mešanica racionalnega in funkcionalnega nemškega Bauhausa in italijanskega čustva do eksperimentiranja. Ferrazzanovi izdelki so znani po svoji formalni estetiki in uporabi namensko izbranih materialov in podrobnosti s posebnim šarmom. Zaradi tesne povezanosti s svojim delom in naklonjenosti lastnostim materialov, Ferrazzano vedno išče inovativne materiale. Njegove kolekcije se navezujejo na raznolikost materialov in ustvarjajo popolno sinergijo formalne individualnosti in funkcionalnosti.
Direktor inženiring prodaje Andrej Jerina je imel kratek govor o novi blagovni znamki Kolpa solutions. Ekipa, ki skrbi za omenjeno blagovno znamko, so strokovnjaki za celovite rešitve na področjih notranje opreme in inženiringa. Glede na potrebe in želje naročnika poskrbijo za celotne projekt – od idejne zasnove, načrtovanja in dizajna od izdelave in montaže ter servisnih storitev. Pri zasnovi, oblikovanju in proizvodnji rešitev sledijo načelom funkcionalnosti, kreativonosti in estetike. Z uporabo inovativnih in najsodobnejših materialov ter dolgoletnega znanja in izkušenj zagotavljajo vrhunsko kakovost izdelkov. Pogled solutions-a seže čez meje Slovenije, saj rešitve plemenitijo številne naročnike po Evropi in svetu (hoteli, medicina, oprema trgovin, javni prostori, wellness, zasebni objekti, jahte, mobilni domovi, fasade)
Voditeljica Erika Kralj je predstavila tudi novo kolekcijo Kerrock barv za leto 2018/2019, ki sta jo izbrala hišna arhitekta Urška Weiss in Marko Zvonkovič. Za enobarvne efekte sta upoštevala trend barv za leto 2018 po lestvici Pantone, za izbor terrazza pa je bil upoštevan trend barvnih terrazzo površin v oblikovanju. Kerrock je dobil tudi 5 novih marmor barv, kjer se poskuša približati naravnim materialom, kot so beton, asfalt, marmor. Nove barve se odlično kombinirajo med seboj, kar omogoča doseganje različnih kreativnih rešitev.
V prijetnem jesensko obarvanem kulinaričnem in glasbenem vzdušju, so si arhitekti izmenjali nove poglede na prihodnost interierja in eksterierja skozi univerzalnost Kerrock materiala. Za večerno razvajanje so poskrbeli: gostišče Veselič iz Metlike in vina Belokranjskih vinogradnikov – Vinska klet Metlika, Hiša vina Pečarič in Vinska klet Prus. Za glasbeno spremljavo pa vrhunska glasbenika, Bojan Ristič na violini in Gregor Zagorc na klaviaturah; duet, ki že 6 let nastopa pod imenom Duo Maestro.