MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

Simon Popek, Miša Molk Svet24.si

Ljubitelji filmov spet prišli na svoj račun

joc pececnik mv Necenzurirano

Joc Pečečnik se bo s šiviljami boril za denar ...

dzani stojakovic novo mesto rom Reporter.si

V Novem mestu se hvalijo: To je Rom Đani, ki hodi...

matjaz kek mm Ekipa

Kek dobil vprašanje o Iličiću in Dragonsih, ...

Avstralski načrt predstavlja eno najstrožjih Revija Stop

Družabna omrežja samo za starejše od 16 let!

pogacar Ekipa

Ko sem videl, kako se Pogačar obnaša ... Bil mu ...

Novice Brežice

FOTO: Inovatorji nagrajeni na Inovacijah Posavja

Piše: J.P.K.B/P.G.

Čas objave:
06.06.2018 10:12

V Komunali Brežice so ponosni, da so v podjetje uvedli celostni sistem odnosa z zaposlenimi, ki sta ga razvila inovatorja Petra Grajžl in Aleksander Zupančič in je že večkrat nagrajen na državni ravni.

 »Kultura zavzetih inovatorjev 3 x 12 je temelj naših dosežkov. Veseli naju, da stroka vedno bolj prepoznava, da se je v organizacijah potrebno ukvarjati z ljudmi in da so ravno ljudje temelj vsake organizacije. Ta sistem vsaki organizaciji omogoča, da ustvari kulturo in odnose, ki so zdravi, pošteni, iskreni in človeka dostojni,« sta povedala snovalca sistema Petra Grajžl in Aleksander Zupančič.

komunala brezice.jpg

Komunala Brežice orje ledino socialnih inovacij in dokazuje, da je tudi pri komunalnih storitvah inovativnost ključna za rast in razvoj podjetja. Priznanja vsako leto podeljujeta Gospodarska zbornica Slovenije in Območna zbornica Posavje, Krško v partnerstvu z ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo ter javno agencijo SPIRIT. Komunala Brežice je letos prejela srebrno priznanje za Inovacije Posavja 2018. To je zanje že tretje priznanje za Inovacije Posavja zapored.

S sistemom, imenovanim Kultura zavzetih inovatorjev 3 x 12, v Komunali Brežice skrbijo za odnose med zaposlenimi, ki omogočajo osebnostno rast, dobro počutje, zadovoljstvo, visoko delovno zavzetost in inovativnost. Z mentorstvom dajejo veliko poudarka na vzpostavljanje mostu med generacijami in ozaveščanje o medgeneracijskem povezovanju. Ključ do uspešnega podjetja je po izkušnjah v Komunali Brežice celostni sistem odnosa z zaposlenimi, ki so temelj vsake organizacije. Sistem je nastal na podlagi študija literature, strokovne raziskave, dolgoletnih izkušenj pri delu z ljudmi in primera Komunale Brežice. Vzpostavljena organizacijska kultura omogoča visoko zavzetost in inovativnost zaposlenih. Gre za zelo temeljito izdelan sistem, ki je široko uporaben in zaposlenemu prijazen. Služba ima velik vpliv na življenje posameznika in prav zato jo v Komunali Brežice gradijo na način, ki pozitivno vpliva na zaposlene. »Na delovnem mestu preživimo eno tretjino dneva, zato je prav, da nam daje zadovoljstvo in nas bogati, ustvarja občutek smisla in vrednosti,« še dodaja direktor Komunale Brežice Aleksander Zupančič.

Javno podjetje Komunala Brežice je na izboru Zlata nit 2017 prejelo nagrado za najboljšega zaposlovalca v kategoriji srednje velikih podjetij. V podjetju so uvedli celostni sistem odnosa z zaposlenimi Kultura zavzetih inovatorjev 3 x 12, ki je temelj njihovih dosežkov. Upravljajo sedem javnih vodovodnih sistemov, tri kanalizacijske sisteme (Brežice, Obrežje in Globoko), 182 ekoloških otokov za ločeno zbiranje odpadkov, pokopališče in tržnico v Brežicah, občinske in zasebne večstanovanjske objekte ter poslovne prostore. Glavno poslanstvo podjetja je ljudem omogočiti osnovne življenjske dobrine, kot je neoporečna pitna voda, ter omogočiti kakovostno bivanje v zdravem in čistem okolju.