Ko si Topličan zaželi miru in sproščujočega sprehoda v naravi, je Cvinger pogosta izbira. In prav Arheološka pot Cvinger je tista, ki jo mnogi domačini in obiskovalci velikokrat prehodijo.
Nedavno prenovljena arheološka pot je bila navdih, da zanjo skupaj z učenci in učitelji OŠ Dolenjske Toplice pripravijo učno pot za uporabo na telefonski aplikaciji. In tako je profesorica Urška Bučar stopila v stik z doktorjem Matijo Črešnarjem in v času arheoloških izkopavanj tudi večkrat poklepetala o njeni
pripravi.
Na sobotni šoli za nadarjene v mesecu oktobru je bila tematika delavnice za učence petih in šestih razredov Cvinger. Učiteljice Liljana Klobučar, profesorice Mojca Kranjc, Maja Bobnar in Katja Bučar so z učenci na izbranih točkah arheološke poti pripravile nabor vprašanj, ki so jih vnesli v sistem v mesecu aprilu. Za vsako točko poti so pripravili še praktične izzive ali sprostitvene naloge, za katere so z učenci posneli zvočna navodila. Pri teoretični osnovi priprave vsebine so si, z dovoljenjem doktorja Matije Črešnarja, pomagali z gradivi projekta Iron Age Danube, ter uporabili tudi nekaj fotografskega materiala s spletne strani Cvinger.net.
Na Cvingerjevi učni poti boste raziskovali arheološko prazgodovinsko pot s pomočjo informativnih tabel, opazovanja okolice in z uporabo telefonske aplikacije CŠOD Misija, ki jo brezplačno naložite na svoj pametni telefon in trgovine telefona, nato pa s klikoma »Misija« in »Dodaj misijo« v brskalniku vtipkate Cvingerjeva učna pot in že jo lahko preizkusite. Misijo uporabljate kot gost.
Na vsaki točki arheološke poti, kjer so postavljene informativne table, se boste v sistem prijavili. Najprej vas bodo zvočna navodila povabila k sprostitvi ali pa se boste preizkusili v praktičnih nalogah, nato pa boste svoje znanje o življenju v času prazgodovine preverili še skozi zastavljene izzive, ki so vam jih pripravili učenci. Skozi celotno »igro« boste z nabiranjem točk s pravilnimi odgovori »polnili« obliko situle, ki je tudi markacija arheološke poti.
To je že četrta učna pot, ki so jo pripravili. Vsebine vseh poti so povezane z vsebinami učnega načrta od prvega do devetega razreda. S pripravo poti želijo učencem prikazati drugačen način učenja, ki ga ne spoznajo le ob uporabi telefonske aplikacije ampak tudi med samim procesom izdelave takšnega pripomočka.